+Apple TV قرارداد جدیدی با George Clooney و Brad Pitt برای فیلم جدید امضاء کرده است


امید دلیری 11 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

+Apple TV قرارداد جدیدی با George Clooney و Brad Pitt برای فیلم جدید امضاء کرده است. این بازیگران محبوب و نام آشنای هالیوود قرار است در یک فیلم هیجانی انحصاری +Apple TV بازی کنند. گفته می شود که این فیلم پیش از قرارداد اپل ، نیاز به نمایش در سینما داشت. اما با بستن این قرارداد این فیلم مستقیماً از +Apple TV پخش می شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

جدیدترین قرارداد بزرگ سینمایی +Apple TV ، یک فیلم هیجان انگیز از نویسنده و کارگردان ، Jon Watts است. قطعاً حضور George Clooney و Brad Pitt در هر فیلم یا سریالی ، جذابیت آن را چند برابر می کند. این فیلم که هنوز اسم آن گفته نشده ، یکی از قرارداد های بزرگ اپل تی وی می باشد. قراردادی که به دنبال قرارداد های بزرگ قبلی مثل Emancipation و Raymond and Ray بسته شده است. طبق گزارش وبسایت Deadline ، اپل شش استودیو دیگر را برای بستن این قرارداد شکست داده است.

استودیوهایی از جمله  Universal ، Warner Bros ، MGM ، Sony ، Lionsgate و Annapurna. اپل علاوه بر شکست این استودیوها ، شبکه های پخش جریانی آمازون و نتفلیکس را هم شکست داد. مشخص نیست که اپل چه پیشنهادی برای این فیلم داشته است. با این حال ، وبسایت Deadline می گوید که George Clooney و Brad Pitt مبلغ هشت رقمی را به نفع معامله ای که باعث اکران سینمایی می شد ، رد کردند.

تا به امروز گفته شده است که اپل 70 میلیون دلار برای خرید فیلم Tom Hanks به نام Greyhound هزینه کرده است. غول فناوری همچنین 120 میلیون دلار برای خرید Emancipation هزینه کرده است که رکورد شکست. پیش از قرارداد جدید ، آخرین خرید اپل فیلم پرطرفدار Killers of the Flower Moon بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*