به گفته Mark Gurman هنوز انتظار می رود مک بوک Pro با تراشه M1X در ماه اکتبر معرفی شود


امید دلیری 12 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به گفته Mark Gurman هنوز انتظار می رود مک بوک Pro با تراشه M1X در ماه اکتبر معرفی شود. بر اساس گزارشی جدید ، اپل هنوز در حال برنامه ریزی برای عرضه مدلهای جدید مک بوک Pro مجهز به تراشه M1X و عملکرد گرافیکی بهتر است. انتظار می رود مدل های جدید در رویداد اکتبر اپل معرفی شوند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

احتمال معرفی مک بوک های جدید در رویداد آینده ی اپل

شایعات جدید حاکی از آن است که اپل دومین رویداد ویژه خود را برای پاییز آماده می کند. رویدادی که پس از رویداد California Streaming برگزار خواهد شد. محصولات زیادی در فهرست معرفی احتمالی اپل وجود دارند. اما گزارش جدید مدعی است که احتمالاً مک بوک Pro با تراشه M1X از شانس بیشتری برای رونمایی برخوردار می باشد. Mark Gurman در خبرنامه Power On در وبسایت Bloomberg به این موضوع اشاره کرده است.

Mark Gurman تأکید کرده که اپل مک بوک Pro با تراشه M1X را طی سال جاری معرفی می کند. اولین مدل ها در طیف جدیدی از مک بوک پرو و مک بوک مینی جدید در ماه آینده معرفی خواهند شد. در واقع اپل تمایل دارد از ماه اکتبر برای معرفی مک بوک های جدید استفاده کند. Mark Gurman معتقد است که تراشه M1X تجربه ی گرافیک فوق العاده و حرفه ای را بیشتر از تراشه M1 ارائه می دهد. او می گوید تصور می شود که دو مدل مختلف توسط اپل توسعه داده شده اند. هر دو مدل دارای یک پردازنده ی مرکزی 10 هسته ای شامل هشت هسته با عملکرد بالا و دو هسته با کارایی بهینه هستند. تفاوت مدل ها در GPU خواهد بود. زیرا ظاهراً مدل های مختلفی شامل 16 و 32 هسته گرافیکی وجود دارند.

پیش از این ، Mark Gurman پیش بینی کرده بود که مک بوک پرو های جدید ، 14 و 16 اینچی هستند. او همچنین گفته بود که در این مدل ها نوار لمسی (Touch Bar) وجود نخواهد داشت. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*