آیا بازی Far Cry 6 کرک خواهد شد؟


Matin 12 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

چند روزی تا انتشار رسمی بازی Far Cry 6 مانده و گمانه‌زنی در مورد احتمال کرک شدن آن بالا گرفته است. مسلماً فارکرای 6 جزو بهترین بازی‌های امسال است که صبر برای دریافت آن، کار ساده‌ای نخواهد بود. در این مطلب به بررسی احتمال کرک شدن بازی فارکرای 6 می‌پردازیم و احتمال رخ داد چنین اتفاقی را از تمام جوانب بررسی خواهیم کرد.

بازی فارکرای 6 ما را به جزیره‌ی یارا خواهد برد که تحت حاکمیت فردی دیکتاتور به نام آنتون کاستیلو قرار دارد. باید همراه چریک‌ها، قدرت را از او ربود. نکته‌ی جالب، قابلیت تعیین جنسیت شخصیت اصلی است و همچنین این یکی از وسیع‌ترین و بزرگ‌ترین فارکرای‌های ساخته شده تابه‌حال است. به نظر می‌رسد که مکانیسم‌های جالبی در آن به کار رفته‌اند. قطعاً انتشار کرک بازی Far Cry 6 می‌تواند اتفاقی خوشحال‌کننده برای ما باشد. به همین دلیل، بررسی احتمال کرک شدن بازی فارکرای 6 را همراه شما انجام خواهیم دید.

Far Cry 6 از چه قفلی استفاده می‌کند؟

روند انتشار فارکرای 6 با زمان فارکرای 5 از زمین تا آسمان تغییر پیدا کرده است. این شرکت فرانسوی هنگام انتشار Far Cry 5، نوع قفل بازی را تعیین کرده و بود آن اثر، دارای دو لایه‌ی امنیتی ترسناک بود. نه‌تنها بازی از دنوو پشتیبانی می‌کرد، بلکه مکانیسم‌های امنیتی دیگری مانند VMProtect و EAC نیز استفاده شده بود. تنها بازی که قبل از فارکرای، چند سیستم امنیتی را به کار برده بود. Assassins Creed Origins بود که انتشار کرک آن، سه ماه طول کشید.

اگرچه فارکرای 5 از قفل دنوو و دو مکانیسم امنیتی دیگر استفاده می‌کرد، گروه CPY‌ توانستند نوزده روز پس از انتشار بازی، موفق به انتشار کرک آن شوند. جالب است بدانید که آخرین آپدیت دنوو استفاده شده بود و تقریباً هیچ گروهی نتوانسته بود آن نسخه‌ی جدید را دور بزند. عامل مهمی که باعث شد بازی کرک شود، فروش 5 میلیون نسخه در هفته‌ی اول انتشار بود و به نظر می‌رسید که یوبی‌سافت از فروش رضایت داشت و انتشار کرک، تأثیر زیادی روی فروش نگذاشت.

یوبی‌سافت در مورد Far Cry 6، هیچ اطلاعاتی به بازی‌کنان نداده و عملاً قفل استفاده شده مشخص نیست. تفاوت بزرگ میان این دو نسخه، انحصاری بودن فارکرای 6 برای فروشگاه اپیک گیمز است و عدم انتشار آن روی استیم، می‌تواند خبر خوبی باشد. زیرا که تمامی بازی‌های منتشر شده روی اپیک گیمز، کرک شده‌اند. از آنجایی که یوبی‌سافت، استفاده از دنوو را تائید نکرده، احتمالاً همان مکانیسم امنیتی اپیک گیمز استفاده شده باشد. که اخیراً به سادگی توسط گروه CODEX دور زده شده است. در غیر این صورت. کرک شدن بازی غیرممکن خواهد بود و دقیقا روندی مشابه Watch Dogs Legion را خواهیم دید.

کرک بازی Far Cry 6 فارکرای 6

احتمال کرک شدن فارکرای 6 چقدر است؟

بازی فارکرای 6 از طریق فروشگاه اپیک گیمز و یوبی‌سافت به فروش خواهد رسید، هر دو فروشگاه، هیچ اطلاعی در مورد مکانیسم امنیتی بازی نداده‌اند و فعلاً استفاده از دنوو نیز تائید نشده است. اگر همان مکانیسم امنیتی اپیک گیمز استفاده شود، گروه CODEX روز اول، قادر به انتشار کرک خواهد بود. در صورت استفاده از دنوو که اخیراً در بازی Deathloop‌ نیز استفاده شد، باید منتظر گروه‌های CPY و امپرس باشیم. از آنجایی که تمامی شماره‌های پیشین مجموعه فارکرای کرک شده‌اند. احتمال انتشار کرک Far Cry 6 وجود دارد. ممکن است مجبور شویم چند روز یا چند هفته بیشتر صبر کنیم. گفتنی است CPY چند وقتی است از کرک بازی فاصله گرفته. این می‌تواند باعث شود که انتشار کرک، اندکی دیرتر از آنچه فکر می‌کنیم، انجام شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*