عکس های اپل واچ سری 7 قبل از انتشار آن به طور قابل توجهی در فیس بوک منتشر شده است


امید دلیری 12 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

عکس های اپل واچ سری 7 قبل از انتشار آن به طور قابل توجهی در فیس بوک منتشر شده است. به تازگی تصاویری از آنچه که به نظر می رسد اپل واچ سری 7 می باشد در یک گروه فیس بوک ظاهر شده اند. تصاویری که نگاه اولیه ای به ساعت جدید اپل قبل از انتشار آن می اندازند. به تازگی شایعه ای مبنی بر عرضه ی این محصول در ماه اکتبر هم منتشر شد.

عکس های جدید سری هفتم اپل واچ

اپل در رویداد California Streaming اپل واچ سری 7 را معرفی کرد. اما غول فناوری در اقدامی عجیب تاریخ دقیق عرضه ی ساعت جدید خود را اعلام نکرد. در میان شایعات مربوط به عرضه ی قریب الوقوع ، به نظر می رسد شخصی موفق شده است کمی زودتر ساعت جدید اپل را در دست بگیرد. در یک پست برای گروهی از علاقه مندان به اپل واچ در فیس بوک ، عکس هایی ارسال شد که ظاهر ساعت جدید اپل را نشان می داد.

 

البته به گفته ی وبسایت MacRumors ، یکی از عکس های اپل واچ سری 7 پس از مدت کوتاهی حذف شده است.

عکسی که حذف شده ، جزئیات مدل دستگاه را نشان می داد. همچنین به وضوح آن را به عنوان سری هفتم ساعت اپل معرفی می کرد. در عکس های دیگر ، صفحه کلید روی صفحه و صفحه اصلی را نشان می دهند. اپل در معرفی این محصول تاریخ مشخصی را برای عرضه ی ساعت جدید خود اعلام نکرد. غول فناوری به گفتن پاییز امسال اکتفا کرد. اپل همچنین هنوز پیش فروش ساعت جدید خود را آغاز نکرده است.

شایعات و ایمیلی به مشتریان برند Hermes نشان می دهد که اپل پیش فروش اپل واچ سری 7 را احتمالاً 8 اکتبر آغاز می کند.

از طریق لیک زیر می توانید معرفی کامل اپل واچ سری 7 را در مجله اینترنتی سیبو مشاهده کنید :

معرفی اپل واچ سری 7

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*