اپل تاریخ عرضه اپل واچ سری 7 را اعلام کرد ، 15 اکتبر


امید دلیری 13 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تاریخ عرضه اپل واچ سری 7 را اعلام کرد ، 15 اکتبر. غول فناوری امروز اعلام کرد که پیش خرید اپل واچ سری 7 از جمعه 8 اکتبر آغاز می شود. ساعت جدید اپل از 15 اکتبر در دسترس خواهد بود.

تاریخ انتشاری که دور از ذهن نبود

اپل ماه گذشته در رویداد California Streaming ، سری هفتم ساعت خود را معرفی کرد. اما غول فناوری تاریخ عرضه اپل واچ جدید خود بطور دقیق اعلام نکرد و فقط گفت پاییز. اکنون اپل اعلام کرده است که پیش فروش اپل واچ سری 7 از جمعه 8 اکتبر آغاز می شود. ارسال سفارش ها یک هفته بعد ، از 15 اکتبر آغاز می شود. سری 7 ، در مقایسه با سری 6 ، دارای یک صفحه نمایش بزرگتر با گوشه های کمی گردتر است. این به صفحه نمایش اجازه می دهد تا در کناره ها خمیدگی بیشتری داشته باشد.

با اعلام تاریخ عرضه اپل واچ سری 7 ، بد نیست نگاه کوتاهی به ویژگی های آن داشته باشیم. اپل واچ سری 7 علاوه بر مقاومت در برابر آب (WR50) ، دارای گواهینامه IP6X برای مقاومت در برابر گرد و غبار است. اما پردازنده ی ساعت هوشمند جدید اپل ، مشابه پردازنده ی اپل واچ سری 6 می باشد. سری جدید ساعت اپل در اندازه های 41 و 45 میلی متری عرضه می شود. در حالی که نسل قبلی 40 و 44 میلی متر عرضه شد.

اپل واچ سری 7 در پنج رنگ آلومینیومی شامل مشکی ، سفید ، آبی ، قرمز و رنگ جدید سبز عرضه می شود. مدل های استیل ضد زنگ در رنگ های نقره ای و مشکی عرضه می شوند. مدل های تیتانیوم نیز در رنگهای مختلف موجود است. صفحه نمایش این ساعت از کریستال 50 درصد مقاوم تر در برابر ترک استفاده می کند. اپل می گوید این قوی ترین صفحه نمایش استفاده شده در تمامی ساعت های هوشمند می باشد. قیمت اپل واچ سری 7 از 399 دلار آغاز می شود. قبل از اعلام رسمی تاریخ عرضه اپل واچ سری 7 توسط اپل ، برند Hermes ایمیلی به مشتریانش فرستاده بود. ایمیلی که به تاریخ 8 اکتبر اشاره کرده بود.

از طریق لیک زیر می توانید معرفی کامل اپل واچ سری 7 را در مجله اینترنتی سیبو مشاهده کنید :

معرفی اپل واچ سری 7

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*