اپل به روزرسانی جدید سیستم عامل AirPods ، AirPods Pro و AirPods Max را منتشر کرد


امید دلیری 14 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل به روزرسانی جدید سیستم عامل AirPods ، AirPods Pro و AirPods Max را منتشر کرد. غول فناوری عنوان بخشی از به روزرسانی های گسترده ی خود ، سیستم عامل جدیدی را برای هندزفری های بیسیم خود منتشر کرد. این هندزفری های شامل AirPods ، AirPods Max ، AirPods Pro ، Beats Solo Pro ، Powerbeats 4 و Powerbeats Pro می باشند.

به گفته وبسایت Appleinsider انتظار می رود در به روزرسانی جدید ، بهبود عملکرد استاندارد اپل و رفع اشکال وجود داشته باشد. این به روزرسانی همچنین پشتیبانی از Conversation Boost را برای AirPods Pro اضافه  می کند. ویژگی Conversation Boost در ماه ژوئن در رویداد WWDC 2021 معرفی کرد. این ویژگی از فناوری شکل دهی میکروفون و یادگیری ماشینی برای جداسازی صدای انسان استفاده می کند. این ویژگی طوری تنظیم شده است که بر روی شخصی که مستقیماً در مقابل کاربر صحبت می کند ، تمرکز می کند. این امر باعث می شود که صاحبان AirPods Pro راحت تر صدای فرد مقابلشان را گوش دهند. Conversation Boost همچنین می تواند سر و صدای محیطی را از بین ببرد.

همه هندزفری ها سیستم عامل نسخه 4A400 را دریافت می کنند. سیستم عامل جدید به طور خودکار برای کاربران نصب می شود. در واقع مکانیزمی برای به روزرسانی دستی وجود ندارد. زمانی که هندزفری کاربر در کیس شارژ باشد و به دستگاه iOS متصل باشد ، سیستم عامل خود به خود نصب می شود. کاربران می توانند سیستم عامل فعلی AirPods خود را در برنامه تنظیمات بررسی کنند. کاربران باید وارد Settings و سپس General و بعد About شوند و سپس دستگاه خود را از فهرست انتخاب کنند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*