Tim Cook نامه ای به یادبود استیو جابز در دهمین سالگرد درگذشت او منتشر کرد


امید دلیری 14 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Tim Cook نامه ای به یادبود استیو جابز در دهمین سالگرد درگذشت او منتشر کرد. به مناسبت دهمین سالگرد درگذشت استیو جابز ، تیم کوک نامه ای را با کارکنان اپل به اشتراک گذاشت.

Tim Cook در نامه ای که وبسایت Bloomberg به آن اشاره کرده ، گفت : امروز فرصتی برای تجلیل از زندگی جابز و تأمل در میراث استیو جابز است. بنیانگذار فقید اپل در سال 2011 پس از یک دوره طولانی بیماری سرطان لوزالمعده درگذشت. یادبود امروز بازتاب احساساتی است که در نوشته های Tim Cook به اشتراک گذاشته شده است. مدیرعامل اپل به طور معمول این یادبود را با یک ایمیل داخلی به کارکنانش یادآوری می کند. او یادآوری می کند که استیو جابز نه تنها بر روی اپل ، بلکه در صنعت فناوری و جهان تأثیر بسیار زیادی داشته است. علاوه بر یادبود 5 اکتبر ، Tim Cook به طور مرتب تولد استیو جابز را با توییتی در 24 فوریه گرامی می دارد.

متن نامه ی Tim Cook :

امروز دهمین سالگرد درگذشت استیو است. لحظه ای برای تجلیل از زندگی او و تأمل در میراث خارق العاده ای است که او از خود به جا گذاشت. استیو معتقد بود که افراد با اشتیاق می توانند جهان را به سمت بهتر شدن تغییر دهند. این فلسفه ای است که او را به ایجاد اپل ترغیب کرد و امروز در بین ما زندگی می کند. استیو ویژگی های زیادی داشت: باهوش ، بامزه و عاقل ، شوهر ، پدر ، دوست و البته یک رویاگرا . او ما را به چالش کشید که جهان را نه برای آنچه که هست ، بلکه برای آنچه که می تواند باشد ببینیم. او به بسیاری از مردم کمک کرد ، از جمله من که همین توانایی را در خودمان ببینیم. روزی نیست که به او فکر نکنم.

امسال نیز مانند دیگر سال ها ، ما تأثیر عمیق محصولاتمان بر جهان را به یاد می آوریم. من بسیار خوش شانس هستم که ما روزهای خود را صرف ایجاد ابزارهای بسیار خلاقانه ای می کنیم که مردم را به هم متصل می کند. آنها را به تفکر متفاوت ترغیب می کند و قادر می سازد تا در جهان تأثیرگذار باشند. این یکی از هدایای زیادی است که استیو به همه ما داد. ای کاش استیو اینجا بود تا نحوه زندگی روحش را در همه کارهای شگفت انگیز شما ببیند. اما بیشتر از همه ، ای کاش او می توانست ببیند شما در آینده چه می کنید.

استیو یکبار گفت که افتخارآمیزترین دستاوردهای او دستاوردهای آینده بود. او هر روز را در تصور آینده ای می گذراند که هیچکس نمی تواند آن را ببیند. او بی وقفه تلاش می کرد تا دیدگاهش را زنده و عملی کند. استیو یک شخصیت منحصر به فرد بود. او به ما یاد داد چگونه اوج بگیریم. دلم برایش تنگ شده و همیشه او را دوست خواهم داشت.

از طریق لینک زیر می توانید زندگینامه ی مرد بزرگ تکنولوژی و سازنده ی یکی از بهترین برندهای دنیای فناوری ، استیو جابز را مطالعه کنید.

با استیو جابز بیشتر آشنا شوید

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*