اپل در iOS 15.1 امکان تغییر حالت خودکار ماکرو در دوربین آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس را اضافه کرده است


امید دلیری 15 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل در iOS 15.1 امکان تغییر حالت خودکار ماکرو در دوربین آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس را اضافه کرده است. غول فناوری همانطور که وعده داده بود ، در iOS 15.1 یک تاگل (toggle) یا در واقع ضامن اضافه کرده است. این ضامن به کاربران مدل های Pro آیفون 13 اجازه می دهد حالت خودکار ماکرو را غیر فعال کنند.

در حال حاضر وقتی آیفون سوژه ای را در فاصله 10 سانتی متری لنز تشخیص می دهد ، حالت ماکرو به طور خودکار شروع به کار می کند. برخی از کاربران از عدم کنترل دقیق بر روی این ویژگی شکایت داشته اند. در پاسخ ، اپل گفته بود که toggle یا ضامن غیرفعال کردن حالت خودکار را در پاییز امسال اضافه می کند. اکنون ، به نظر می رسد که این وعده ی اپل در نسخه نهایی iOS 15.1 انجام شده است.

اپل در سومین نسخه ی آزمایشی iOS 15.1 ، ضامن یا toggle غیرفعال کردن شروع خودکار حالت ماکرو را قرار داده است. کاربرانی که آخرین نسخه ی آزمایشی را استفاده می کنند می توانند ضامن را در بخش تنظیمات دوربین پیدا کنند.

حالت ماکرو نقطه کلیدی فروش مدل های Pro آیفون 13 بوده است. با عرضه ی آیفون های جدید ، توجه خیلی از افراد به این حالت عکاسی جلب شده است. حداقل یک پزشک از این حالت برای گرفتن تصاویر از چشم بیمار استفاده کرده است. تصاویری که برای نظارت بر درمان بیمار استفاده می شوند.

علاوه بر اضافه شدن toggle ، اپل در سومین نسخه ی آزمایشی iOS 15.1 پشتیبانی از ضبط ویدیو ProRes را مدل های Pro آیفون 13 اضافه کرده است.

از طریق لینک زیر می توانید معرفی کامل مدل های مدل های Pro آیفون 13 را مطالعه کنید.

معرفی آیفون 13Pro و آیفون 13Pro Max

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*