شایعات زیادی درباره GTA Remastered Trilogy منتشر شده


Matin 15 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

در طی هفته‌های اخیر، شایعات زیادی در مورد ریمستر بازی GTA منتشر شده و تمام گزارش‌ها به انتشار بازی در ماه‌های آینده اشاره می‌کنند. پس از آنکه اسم ریمستر جی تی ای در کدهای اصلی لانچر راک استار پیدا شد، بسیاری مطمئن شدند که این بازی‌ها وجود دارند. بالاخره معرفی می‌شوند. به تازگی لوگو و تروفی‌های بازی GTA Remastered Trilogy لو رفته که اطلاعات بیشتری را در دسترس ما قرار می‌دهد.

اعضای انجمن جی تی ای با انتشار آپدیت لانچر راک استار، تصمیم گرفته‌اند تا تمامی کدهای این برنامه را جستجو کنند. به نتایج جالبی رسیده‌اند. این افراد آیکون تعدادی از تروفی‌ها و اچیومنت‌های بازی GTA Remastered Trilogy را پیدا کرده‌اند که تعدادی از آن‌ها، کاملاً مشابه بازی اصلی است و تغییری نکرده است. اما چند تروفی جدید یافت شده که نشان از توسعه محتوای جدید برای بازی می‌دهد.

می‌توانید در زیر نگاهی به تصویر لو رفته بیندازید و خواهید دید که این آیکون‌ها برای شما کاملاً آشنا خواهند بود. بنابر گزارش Kotaku، ریمستر بازی GTA توسط استودیو Dundee راک استار در دست ساخت است و قرار است سه بازی GTA 3، GTA Vice City‌ و GTA San Andreas برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر منتشر شوند. افرادی که بازی را دیده‌اند، آن را مانند اثری دانسته‌اند که مادهای مختلفی روی آن نصب شده است. همچنین رابط کاربری نیز تغییر یافته، ولی سبک طراحی دوران پلی استیشن 2، تغییر نخواهد کرد.

ریمستر بازی GTA جی تی ای

اسم ریمستر بازی GTA مشخص شد

پس از لو رفتن اچیومنت‌های بازی، لوگو ریمستر جی تی ای نیز در فایل‌های لانچر راک استار پیدا شد. این لوگوها کاملاً واقعی هستند و داخل فایل‌های منبع پیدا شده‌اند. همان‌طور که در زیر می‌بینید، عبارت «Definitive Edition» به پایان اسم بازی‌های GTA اضافه شده. این سرنخ بسیار مهمی برای ماست. زیرا که رده‌بندی سنی انجام شده در کره جنوبی نیز با نام Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition انجام شد. واضح است که این دو به همدیگر مرتبط هستند.

لوگو GTA Remastered Trilogy

در صورتی که شایعات منتشر شده درست باشند، بازی GTA Remastered Trilogy در اواخر ماه نوامبر. اوایل آذر برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس منتشر می‌شود. گفتنی است نسخه کامپیوتر و موبایل، با فاصله‌ای کوتاه و در اوایل سال 2022 منتشر خواهد شد. راک استار فعلاً به شایعات واکنشی نشان نداده و باید منتظر معرفی رسمی بازی در هفته‌های آینده باشیم. نظر شما در مورد ریمستر بازی جی تی ای چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*