بازی PC Building Simulator را به صورت رایگان از اپیک گیمز دریافت کنید


Matin 16 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

فروشگاه اپیک گیمز در ادامه روند انتشار بازی های رایگان برای کاربران فروشگاه خود، بازی PC Building Simulator را به مدت یک هفته رایگان کرده است. از آنجایی که قیمت سخت‌افزار به بالاترین حد ممکن در طی چند سال اخیر رسیده، فرصت مناسبی است که شبیه‌ساز ساخت کامپیوتر را به صورت رایگان دریافت کنید و قطعات جدید را امتحان کنید.

بازی PC Building Simulator اولین بار در سال 2019 منتشر شد.

و توانست فرایند اسمبل و کنار هم قرار دادن قطعات کامپیوتر را به کاری لذت‌بخش و جالب تبدیل کند. کسی فکر نمی‌کرد که شبیه ساز ساخت کامپیوتر بتواند این اندازه طرفدار پیدا کند. اپیک گیمز آن را به عنوان بازی رایگان هفته در اختیار کاربرانش قرار دهد. اگر فکر می‌کنید که این بازی ارزش تجربه را ندارد، باید بگوییم که بررسی‌های مثبت آن، قطعاً نظر شما را تغییر خواهد داد. بسیاری از تجربه‌ای دقیق و سرگرم‌کننده گفته‌اند. تعدادی نیز باور دارند که خمیر گرمایی و کابل‌ها به اندازه کافی تعبیه نشده است.

بازی PC Building Simulator رایگان

بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر دارای محتوای الحاقی مختلفی است. که امکان اسمبل سیستم‌های جدید با برندهای معروف مانند ریزر و EVGA را فراهم می‌کند. فروشگاه اپیک گیمز، تنها بازی اصلی را به رایگان در دسترس شما قرار می‌دهد. می‌توانید بعدها، محتوای الحاقی را با تخفیف مناسب خریداری کنید. محتوای اضافی بازی نیز ارزش تجربه را دارد و حتماً دی‌ال‌سی که در مورد اسمبل سیستم برای رقابت‌های ورزش های الکترونیک است را تجربه کنید

بازی‌های شبیه‌ ساز در طی چند سال اخیر، رشد سرسام آوری داشته‌اند.

و تقریباً برای هر عملی در واقعیت، یک اثر شبیه ساز ساخته شده است. اخیراً نیز شبیه‌ساز چمن‌زنی منتشر شده که آن بازی نیز طرفداران زیادی پیدا کرد. یکی از جذابیت‌های بازی PC Building Simulator آن است که نیاز به تحقیق و جستجو، قبل از خرید قطعات دارید و اگر تازه‌کار هستید و در این مورد چیزی نمی‌دانید. این بازی می‌تواند اطلاعات خوبی در مورد اسمبل سیستم نیز در اختیار شما قرار دهد.

بازی رایگان اپیک گیمز

بازی‌های رایگان هفته بعد اپیک گیمز

فروشگاه اپیک گیمز با انتشار رایگان بازی PC Building Simulator، بازی‌های رایگان هفته بعد را نیز اعلام کرده است. می‌توانید دو بازی Stubbs the Zombies in a Rebel Without a Pulse و Paladins Epic Pack را به رایگان دریافت کنید. بازی اول با ایده‌ای جالب ساخته شده و شما باید کنترل یک زامبی را به دست بگیرید. سپس شهر را به هم بریزید. هر دو بازی‌ها از روز 14 اکتبر رایگان می‌شوند و فعلاً یک هفته فرصت دارید تا بازی شبیه ساز ساخت کامپیوتر را دریافت کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*