بالاخره عنوان GTA The Trilogy Definitive Edition به طور رسمی معرفی شد


Matin 17 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

شرکت راک استار به صورت رسمی از ریمستر سه گانه GTA تحت عنوان GTA The Trilogy Definitive Edition رونمایی کرد. این سه گانه قرار است اواخر سال جاری میلادی منتشر شود و شامل سه بازی GTA 3، GTA Vice City‌ و GTA San Andreas است که به صورت یک کلکسیون در اختیار بازی‌کنان قرار خواهد گرفت. نسخه‌های پیشین این بازی از فروشگاه‌ها حذف خواهند شد و تنها این سه‌گانه برای خرید در دسترس خواهد بود.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی راک استار.

ریمستر سه گانه GTA دارای گرافیک بهتری نسبت به قبل خواهد بود، اما سبک طراحی کلاسیک بازی همچنان حفظ خواهد شد و با یک بازسازی روبه‌رو نیستیم. خبر خوب آن است که راک استار دستی به سر و روی گیم پلی کشیده و بازی GTA The Trilogy Definitive Edition مشکلات اولیه را نخواهد داشت. راک استار اطلاعات زیادی از ویژگی‌های بازی و تاریخ انتشار دقیق در اختیار ما قرار نداده، اما قول انتشار اطلاعات بیشتر را در هفته‌های آینده داده است.

راک استار از حذف نسخه‌های اصلی بازی‌ها از فروشگاه خبر داده و از هفته آینده، دیگر نمی‌توانید سه بازی گفته شده را خریداری کنید. مشخص نیست افرادی که بازی‌های GTA 3، GTA Vice City‌ و GTA San Adereas را خریداری کرده‌اند، چطور تحت تأثیر این تصمیم قرار خواهند گرفت. ممکن است این افراد بتوانند بدون پرداخت هزینه اضافه، ریمستر سه گانه GTA را دریافت کنند، البته راک استار تابه‌حال از چنین سیاست‌های بازی‌کن پسند استفاده نکرده است.

انتشار ریمستر سه گانه GTA در آذر ماه

بازی GTA The Trilogy Definitive Edition به مناسبت بیست‌سالگی بازی Grand Theft Auto III معرفی شده و قرار است روز 22 اکتبر برابر با 30 مهر، تمامی محتوای بازی در رویدادی ویژه معرفی شود. این شرکت آمریکایی، برنامه‌های مختلفی برای رویداد بیست سالگی بازی جی تی ای 3 در نظر گرفته و می‌توانید در طول فصل پاییز، جوایز گوناگون از جمله لباس‌های جدید را در بازی GTA Online دریافت کنید.

در حال حاضر استودیو توسعه‌دهنده بازی مشخص نیست.

اما گزارش ماه اوت رسانه Kotaku، خبر از توسعه آن توسط استودیو Dundee می‌دهد که مدت‌هاست جزو استودیوهای بیکار راک استار محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که تمامی اطلاعات لو رفته از بازی صحیح بوده‌اند و زمان انتشار نیز همانی است که فکرش را می‌کردیم. بازی GTA The Trilogy Definitive Edition اواخر سال جاری میلادی برای کنسول های نسل نهم و هشتم و همچنین کامپیوتر منتشر می‌شود. نسخه موبایل نیز در سال 2022 در دسترس قرار خواهد گرفت. منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*