اپل اولین پیش نمایش سریال The Afterparty را منتشر کرد


امید دلیری 17 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل اولین پیش نمایش سریال The Afterparty را منتشر کرد. غول فناوری اولین پیش نمایش از سریال آینده کمدی-رازآلود +Apple TV را منتشر کرد. سریالی که قرار است از ژانویه 2022 پخش شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

حدود شانزده ماه قبل ، اپل سفارش تولید سریال The Afterparty را ثبت کرد. اکنون اولین پیش نمایش یک دقیقه ای این سریال منتشر شده است. داستان این سریال در رابطه با قتلی در یک مهمانی تجدید دیدار دبیرستانی ها می باشد. Chris Miller و Phil Lord نویسندگان این سریال می باشند. آن ها نویسندگان انیمیشن Cloudy with a Chance of Meatballs هم بوده اند. این مینی سریال شامل هشت قسمت می باشد.

گفته شده است که سریال The Afterparty به سبک فیلم Rashomon روایت می شود. هر قسمت اتفاقات یکسان بازگو می شود ، اما از دیدگاه شخصیت های مختلف. علاوه بر رنگ آمیزی و شکل گیری داستان توسط نظر شخصیت ، نگرانی ها و اغلب گناه ، ظاهر قسمت ها نیز تغییر خواهد کرد. هر نسخه در ژانر متفاوتی خواهد بود و در سبک بصری متفاوتی فیلمبرداری می شود.

Tiffany Haddish نقش کارآگاه Danner شخصیت اصلی سریال The Afterparty را بازی می کند. Ben Schwartz نیز نقش یکی از شرکت کنندگان مهمانی و البته مظنون را بازی می کند. از دیگر بازیگران این سریال می توان Sam Richardson ، Zoe Chao ، Ike Barinholtz ، Dave Franco ، Jamie Demetriou و John Early را نام برد. اولین پیش نمایش منتشر شده توسط اپل تأیید می کند که پخش این سریال از ماه ژانویه آغاز می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*