سریال Hello Jack! The Kindness Show در تاریخ 5 نوامبر از +Apple TV پخش می شود


امید دلیری 17 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Hello Jack! The Kindness Show در تاریخ 5 نوامبر از +Apple TV پخش می شود. همزمان با انتشار پیش نمایش جدید این سریال ، تاریخ انتشار آن هم اعلام شد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Hello Jack! The Kindness Show کودکان پیش دبستانی را به یک جهان دعوت می کند. جهانی که در آن کمی مهربانی می تواند دنیا را تغییر دهد. Jack McBrayer و بسیاری از ستارگان مهمان در این مجموعه حضور دارند. آن ها الهام بخش بچه ها برای حل مشکلات مراقبت ، اتصال و جاری شدن از یک شخص به شخص دیگر می باشند. Jack McBrayer با همکاری Angela C. Santomero این سریال را می سازد. موسیقی متن این سریال از گروه OK Go است.

Jack McBrayer بیشتر به خاطر بازی در نقش Kenneth Parcell در سریال 30 Rock شبکه تلویزیونی NBC شناخته می شود. این نقش باعث شد وی نامزد دریافت جایزه Emmy در سال 2009 شود. Angela C. Santomero سابقه حضور در سریال های مخصوص کودکان را دارد. او یکی از سازندگان نمایش Blue’s Clues می باشد. هر دو آن ها به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال سریال Hello Jack! The Kindness Show فعالیت خواهند کرد.

سریال Hello Jack! The Kindness Show توسط 9 Story Media Group تولید و استودیوی Brown Bag Films ساخته خواهد شد. استودیوی Brown Bag Films نامزد دریافت جایزه اسکار انیمیشن هم بوده است. Tony Hernandez ، John Skidmore ، Wendy Harris و Vince Commisso نیز تهیه کنندگان این سریال خواهند بود. Guy Toubes به عنوان مجری برنامه فعالیت خواهد کرد. استاد آموزش اولیه کودکان Junlei Li به عنوان کارشناس ارتباط انسانی فعالیت خواهند کرد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*