مدل های تیتانیوم و استیل اپل واچ سری 7 در ماه نوامبر عرضه می شوند


امید دلیری 17 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مدل های تیتانیوم و استیل اپل واچ سری 7 در ماه نوامبر عرضه می شوند. در حال حاضر اگر این مدل های اپل واچ سری 7 را سفارش دهید ، تا ماه نوامبر آن ها را دریافت نخواهید کرد.

تأخیری که طبق شایعات قبلی انتظار آن را داشتیم

بلافاصله پس از شروع سفارشات اپل واچ سری 7 ، تاریخ تحویل مدل های تیتانیوم و استیل از 15 اکتبر به ماه نوامبر تغییر یافت. این مدل ها اولین مدل هایی بودند که تاریخ عرضه و تحویل 2 تا 9 نوامبر را نشان دادند.این تغییر تاریخ آنقدر سریع بود که شاید مدل استیل کلاً برای عرضه در 15 اکتبر آماده نبوده است. برخی از کارکنان AppleInsider قادر به سفارش مدل تیتانیوم و تحویل آن در 15 اکتبر بودند. اما چند لحظه بعد ، تاریخ تحویل این سفارش ها نیز به ماه نوامبر موکول شد.

اپل واچ سری 7 دارای طراحی بزرگتر جدید ، صفحه نمایش Retina جدید ، حاشیه های نازک تر ، دوام بهتر باتری ، شارژ سریعتر و موارد دیگر است.ساعت جدید اپل دارای یک بدنه ی جدید است که دارای پایه صاف و گوشه های نرم تر و گردتر است. صفحه نمایش این ساعت از کریستال 50 درصد مقاوم تر در برابر ترک استفاده می کند. اپل می گوید این قوی ترین صفحه نمایش استفاده شده در تمامی ساعت های هوشمند می باشد.

طی معرفی اپل واچ سری 7 ، اعلام شد که مدل های تیتانیوم و استیل نیز منتشر می شوند. مدل استیل 41 میلی متری با قیمت 699 دلار و مدل cellular آن 749 دلار عرضه می شود. نسخه ی 45 میلی متری استیل با قیمت 749 دلار و مدل cellular آن 799 دلار عرضه می شوند. قیمت مدل تیتانیوم نسخه ی 41 میلی متری از 799 و نسخه ی 45 میلی متر از 849 دلار شروع می شود.

از طریق لینک زیر می توانید معرفی کامل اپل واچ سری 7 را در مجله اینترنتی سیبو مطالعه کنید.

معرفی اپل واچ سری 7

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*