چراغ سبز +Apple TV برای ساخت فصل دوم سریال Foundation


امید دلیری 18 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

چراغ سبز +Apple TV برای ساخت فصل دوم سریال Foundation. غول فناوری این خبر را قبل از پخش قسمت چهارم این سریال اعلام کرد.

اپل تعداد بینندگان و دفعات پخش سریال Foundation را فاش نکرده است. اما ظاهراً این شرکت احساس می کند علاقه بینندگان به این سریال به اندازه کافی قوی است که می تواند فصل دوم را تضمین کند. تصور می شود که این سریال با بازیگران با استعداد ، سکانس های مجلل و جلوه های ویژه فراوان یکی از گران ترین تولیدات فهرست +Apple TV است. تمدید این سریال برای فصل دوم نظر نشان می دهد که اپل به David S. Goyer کارگردان این سریال ایمان دارد. کارگردانی که قبلاً تخمین زده بود که بیش از 70 قسمت برای بازنمایی مناسب حماسه Isaac Asimov مورد نیاز است.

David S. Goyer در بیانیه مطبوعاتی خود ، حرف هایی راجع به فصل دوم سریال Foundation زده است. او گفته است که در فصل دوم ، مخاطبان می توانند بیشتر از شخصیت ها و جهان های پاک نشدنی Isaac Asimov ، از جمله Hober Mallow ، ژنرال Bel Riose دیدن کنند. من بسیار هیجان زده هستم که نسل جدیدی از طرفداران ، شاهکار درخشان Asimov را مشاهده می کنند. ما بازی طولانی را با این سریال انجام می دهیم. از شرکای خود در اپل و Skydance سپاسگزارم که این حماسه را به من سپردند.

سریال Foundation براساس رمان های برنده جایزه نوشته ی Isaac Asimov ساخته شده است. این سریال گروهی از تبعیدی ها را در سفری برای نجات بشریت و بازسازی تمدن دنبال می کند. این سریال توسط Josh Friedman و David S. Goyer نوشته شده است. این دو علاوه بر نویسندگی ، به عنوان تهیه کنندگان این سریال هم فعالیت می کنند. از ستارگان این سریال می توان Jared Harris و Lee Pace را نام برد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*