اپل iPadOS و iOS 15.0.2 را منتشر کرد


امید دلیری 20 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل iPadOS و iOS 15.0.2 را منتشر کرد. غول فناوری به روزرسانی های جدیدی را همراه با رفع اشکالات iOS 15 منتشر کرد. از جمله مشکلات مربوط به مدلهای جدید آیفون 13 و برنامه ی Find My.

به روزرسانی iOS 15.0.2 در حال حاضر در بخش Software Update در Setting قابل دانلود و نصب می باشد. این به روزرسانی دارای شماره ساخت 19A404 است. با توجه به یادداشت های منتشر شده توسط اپل ، این به روزرسانی چندین مشکل را برطرف می کند. از جمله اشکالات برنامه Find My که مانع از اتصال یا ظاهر شدن کیف پول MagSafe یا AirTag در این برنامه شد. علاوه بر این مشکل ، مشکل دیگری نیز برطرف شده است. مشکلی که منجر به حذف عکس های دریافت شده توسط Messages می شد. در واقع عکس هایی که در گالری کاربر از طریق Messages ذخیره شده بودند ، با پاک کردن آن گفت و گو حذف می شدند.

از دیگر مشکلاتی که در iOS 15.0.2 برطرف شده ، کار نکردن برنامه های صوتی CarPlay و عدم درست کارکردن دستگاه هنگام استفاده از Finder یا iTunes در آیفون 13 می باشد. آخرین به روزرسانی iOS 15 اپل حدود یک هفته پس از انتشار iOS 15.0.1 ارائه می شود. به روزرسانی که شامل رفع چندین اشکال در سری جدید آیفون 13 بود. در 8 اکتبر ، اپل امضای کد نسخه اصلی iOS 15 را متوقف کرد.

اپل همچنین در حال حاضر بر روی iOS 15.1 کار می کند. یک به روزرسانی قابل توجه تر برای iOS 15 که امکان ثبت اطلاعات قابل تأیید کارت واکسن Covid-19 در برنامه Wallet را فراهم می کند. همچنین پشتیبانی از ویژگی صدای بی ضرر (lossless audio) را برای HomePod و HomePod mini اضافه می کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*