اپل پیش نمایش جدید سریال The Shrink Next Door را منتشر کرد


امید دلیری 21 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل پیش نمایش جدید سریال The Shrink Next Door را منتشر کرد. غول فناوری با انتشار این پیش نمایش جدید ، کمی بیشتر از کمدی تاریک آینده ی خود را نشان داده است. این سریال در تاریخ 12 نوامبر در اپل تی وی پخش می شود.

پیش نمایش جدید سریال The Shrink Next Door حدود یک ماه قبل از پخس این سریال در یوتیوب منتشر شده است. این پیش نمایش دو دقیقه ای ، بینندگان را با سریالی که قرار است تماشا کنند ، بیشتر آشنا می کند. در این سریال Will Ferrell و Paul Rudd حضور دارند. Will Ferrell نقش Marty و Paul Rudd نقش Isaac را بازی می کنند. Kathryn Hahn نقش Phyllis خواهر کوچکتر Marty و Casey Wilson نقش Bonnie ، همسر دکتر Isaac را بازی می کنند.

سریال The Shrink Next Door از اتفاقات واقعی که توسط پادکست محبوب Wondery شرح داده شده ، الهام گرفته است. این سریال به عنوان یک کمدی تاریک توصیف می شود که رابطه بین روانپزشکی به نام Isaac و مریض طولانی مدت او Marty را دنبال می کند. در طول رابطه آنها ، Isaac بسیار جذاب و به آرامی خود را وارد زندگی Marty می كند. او حتی به خانه Marty واقع در Hamptons نقل مکان می كند و Marty را ترغیب می كند تا او را به عنوان رئیس تجارت خانوادگی معرفی كند. این سریال بررسی می کند که چگونه رابطه ی عادی بین پزشک و بیمار ، به یک رابطه استثماری پر از دستکاری ، قدرت و اختلال عملکرد تبدیل می شود.

سه قسمت اول سریال The Shrink Next Door به طور همزمان در +Apple TV منتشر می شوند. در حالی که قسمت های جدید ، جمعه هر هفته پخش می شوند. Michael Showalter و Jesse Peretz کارگردانی این سریال را بر عهده دارند. این سریال براساس فیلمنامه ای از Georgia Pritchett ساخته می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*