رویداد Unleashed اپل در تاریخ 18 اکتبر برگزار می شود


امید دلیری 21 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

رویداد Unleashed اپل در تاریخ 18 اکتبر برگزار می شود. غول فناوری اعلام کرده است که دومین رویداد اصلی پاییزی خود را روز دوشنبه 18 اکتبر برگزار می کند. انتظار می رود محوریت این رویداد بر مدلهای جدید مک بوک و AirPods باشد.

رویداد Unleashed اپل ساعت 10 صبح به وقت اقیانوس آرام (1 بعد از ظهر شرقی) برگزار می شود. این رویداد یک ماه پس از رویداد California Streaming برگزار می شود. رویداد California Streaming در 14 سپتامبر برگزار شد. اپل در این رویداد از آیفون 13 ، آیپد مینی 6 و آیپد 9 و اپل واچ سری 7 رونمایی کرد. همانند رویدادهای قبلی اپل ، رویداد پیش رو هم بصورت مجازی و از پیش ضبط شده می باشد.

اپل در ماه سپتامبر محصولاتی مثل آیپد، آیفون و اپل واچ خود را به روز کرد. اما هنوز برخی از محصولات منتظر به روز شدن هستند ، از جمله مک بوک و AirPods. اپل احتمالاً اولین مک بوک پرو 14 و 16 اینچی مجهز به تراشه ی ارتقاء یافته سیلیکون خود را در رویداد Unleashed معرفی می کند. همچنین گفته می شود که مک بوک های جدید دارای نور پس زمینه mini-LED ، دوربین های ارتقاء یافته و درگاه های بیشتر هستند. در کنار مدل های جدید مک بوک پرو ، اپل همچنین می تواند از مک مینی جدید خود رونمایی کند. محصولی با طراحی جدید ، رنگ های جدید ، درگاه های بیشتر و تراشه جدید سیلیکون اپل که احتمالاً M1X می باشد.

به گفته وبسایت AppleInsider ، این احتمال وجود دارد که اپل مک بوک Air و iMac خود را نیز به روز کند. در مورد AirPods ،انتظار می رود که اپل مدلی با طراحی مشابه AirPods Pro با قیمت پایین تر اما بدون قابلیت نویزگیر فعال معرفی کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*