قیمت ریمستر سه گانه جی تی ای ۷۰ دلار خواهد بود


Matin 21 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

راکستار چندی پیش بازی Grand Theft Auto: The Trilogy — The Definitive را معرفی کرد. این بازی قرار است ریمستری از سه بازی GTA 3، سن اندرس و Vice City باشد اما مدتی بود که این شایعه پخش شده بود. حال اطلاعاتی در مورد قیمت ریمستر سه گانه جی تی ای منتشر شده است.

شروع انتشار این اخبار زمانی آغاز شد که فروشگاه Base.com  پیش فروش این مجموعه را روی سایت شروع کرد. قیمتی که برای این سه گانه روی سایت قرار داشت 70 دلار برای کنسول‌های نسل 9 بود.

در حال حاضر این حرف‌ها در حد شایعه است. اما احتمال زیادی برای واقعی شدن آن وجود دارد. به دلیل اینکه در ماه مارچ سال 2021 Take Two اعلام کرد که از افزایش قیمت بازی‌ها حمایت می‌کند. همینطور اینکه شرکت‌های بزرگ مثل سونی نیز از این ماجرا حمایت می‌کند. از طرفی قیمت ریمستر سه گانه جی تی ای برای کنسول‌های نسل 8، 60 دلار خواهد بود.

قیمت ریمستر سه گانه جی تی ای برای نسل 8 چقدر خواهد بود؟

به احتمال زیاد نسخه فیزیکی این بازی در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. پس طبق اخبار نسخه نسل 8 آن برای کریسمس در دسترس کاربران خواهد بود. منابع اعلام کرده‌اند که نسخه فیریکی این سه گانه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در تاریخ 7 دسامبر (16 آذر) عرضه خواهد شد. نسخه نسل 9 دیرتر در دسترس خواهد بود.

چیزی که به طور رسمی اعلام شده این است که این بازی قرار است برای کنسول‌ها در ادامه امسال عرضه شود. همینطور اینکه نسخه موبایل آن نیز در سال 2022 روی فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. پس طبق این اعلامیه راکستار احتمال دارد نسخه‌های مختلف را به صورت پراکنده منتشر کند.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition برای کنسول‌های نسل 9 و 8 به همراه نینتندو سوییچ و پی سی در ادامه امسال عرضه خواهد شد. هنوز نیز اطلاعات رسمی زیادی از آن در دسترس نیست.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*