بازی The Tale of Bistun قرار است توسط شرکت IMGNPRO منتشر شود


Matin 21 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی The Tale of Bistun که یک بازی ساخته شده به دست سازندگان ایرانی است، قرار است به دست شرکت IMGNPRO منتشر شود. این خبر چندی پیش در توییتر سازندگان این بازی، شرکت Black Cube Games، تأیید شد.

داستان بازی The Tale of Bistun برگرفته از داستان زیبای خسرو و شیرین است. این بازی به سبک ماجراجویی و داستانی بوده و از لحاظ انیمیشنی نیز بسیار خاص و جالب است. از کارهای دیگر این شرکت می‌توان به Shadow Blade و Electron اشاره کرد. به طور کلی با وجود کوچک بودن این گروه عشق زیادی پشت این پروژه بوده و امیدواریم که بتواند تجربه خوبی را به کاربران ارائه دهد. طبق گفته سازندگان این بازی قدم اول برای ساخت آن همکاری با مایکروسافت بود. حال این بازی قرار است توسط IMGNPRO منتشر شده که ناشر تعدادی از بازی‌های معروف ایندی است.

یکی دیگر از بازی‌های ایندی ایرانی که موفقیت خوبی کسب کرد Children of Morta بود. این بازی با سبک و سیاق بسیار زیبایش توانست نمره 82 را از سایت متاکریتیک کسب کند. حال امیدواریم که The Tale of Bistun نیز بتواند توجه منتقدان را جلب کرده و سطح جدیدی را در دنیای گیمینگ ایرانی آغاز کند.

داستان‌های ایرانی بسیار زیبا و گیرا هستند و سوژه‌های بسیار خوبی برای ساخت بازی هستند. حال این بازی نیز به یکی از جذاب‌ترین آن‌ها یعنی داستان خسرو و شیرین پرداخته است. داستانی به نوشته نظامی گنجوی که عشق را به بهترین نحو نمایش می‌دهد. حال شما اگر این داستان را نخوانده‌اید می‌توانید با تجربه این بازی از آن لذت ببرید.

دنیای بازی‌های ایندی بسیار گسترده است و ما بسیار خوشحالیم که سازندگان ایرانی نیز شروع به فعالیت در آن کرده‌اند.

درست است که انتظارات ما از این بازی آنچنان زیاد نیست اما امیدواریم که بتواند موفقیت خوبی را کسب کند. سبک بصری این بازی هم بسیار زیباست و همین یکی از عواملی است که باعث می‌شود توجهات زیادی را به خود جلب کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*