توییتر اکنون به شما اجازه می دهد دنبال کنندگان خود را بدون بلاک کردن حذف کنید


امید دلیری 21 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

توییتر اکنون به شما اجازه می دهد دنبال کنندگان خود را بدون بلاک کردن حذف کنید. توییتر پس از آزمایش این ویژگی در ماه گذشته ، آن را برای کاربران وب ارائه داده دست. کاربران با استفاده از این ویژگی می توانند دنبال کنندگان خود را به راحتی و شاید کمی مؤدبانه تر حذف کنند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

حذف مؤدبانه تر دنبال کنندگان در توییتر

اگر می خواهید از عواقب بلاک کردن شخص خاص و ناراحتی او جلوگیری کنید ، این ویژگی می تواند مفید باشد. چون اگر شخصی که بلاک شده به پروفایل شما مراجعه کند ، توییتر به او می گوید که بلاک شده است. اما با استفاده از ویژگی جدید توییتر کاربران می توانند افراد را بدون بلاک یا مسدود کردن آن ها حذف کنند. مطمئناً کاربر حذف شده ممکن است متوجه شود که دیگر شما را دنبال نمی کند. اما شاید به طور اتفاقی دست شما روی دکمه ی حذف رفته باشد. به همین دلیل بلاک شدن آن شخص می تواند برای او ناراحت کننده تر باشد.

به گفته وبسایت TechCrunch ، سالهاست که کاربران توییتر از ویژگی soft block برای بلاک یا آنبلاک کردن دنبال کنندگان خود استفاده می کنند. اما اکنون کاربران بجای بلاک می توانند دنبال کنندگان خود را به سادگی حذف کنند. به این ترتیب دیگر نیاز به آنبلاک کردن آن شخص نیست. توییتر در ماه سپتامبر ، توییتی در این باره منتشر کرد. در آن توییت تصاویری بود که نشان می داد شما باید به صورت دستی در فهرست دنبال کنندگان خود حرکت کنید. قبل از اینکه بتوانید آنها را از لیست دنبال کنندگان خود حذف کنید ، باید فردی را که می خواهید حذف کنید پیدا کنید.

اما اکنون می توانید با رفتن به پروفایل فرد مد نظرتان بروید. سپس با کلیک روی نماد سه نقطه و انتخاب گزینه Remove this follower ، او را حذف کنید. برای کاربران محبوب توییتر ، این ویژگی کاربردی تر می باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*