گمانه زنی های جدید در مورد مدل های جدید مک بوک پرو


امید دلیری 21 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

گمانه زنی های جدید در مورد مدل های جدید مک بوک پرو. به گفته ی یک افشاگر ، مک بوک پرو های آینده اپل ممکن است مجهز به وبکم 1080p و حاشیه های کوچکتر باشد. همچنین مدل های پایه با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهند شد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

این شایعات از طرف افشاگر و توسعه دهنده iOS به نام dylandkt منتشر شده است. او این گمانه زنی ها را بلافاصله پس از اعلام رسمی رویداد Unleashed اپل منتشر کرده است. این افشاگر می گوید که هر دو مک بوک پرو 14 و 16 اینچی دارای صفحه نمایش mini-LED هستند. اوایل روز سه شنبه ، یک تحلیلگر صفحه نمایش گفت وجود صفحه نمایش mini-LED در مدل های جدید مک بوک پرو تأیید شده است. اکنون dylandkt هم به این موضوع اشاره کرده است.

علاوه بر این ، dylandkt می گوید که هر دو مدل 14 و 16 اینچی مک بوک پرو دارای تراشه ی M1X یکسان می باشد. احتمالاً به همین دلیل ، این افشاگر گفته است که قیمت هر دو مدل  مشابه خواهد بود. این افشاگر به ادعاهای گذشته از منابع دیگر نیز اشاره ی مجدد کرده است. از جمله پیش بینی اینکه هر دو مدل مجهز به وبکم 1080p با کیفیت بالاتر باشند. او همچنین ادعا کرده است که مدل های جدید مک بوک پرو دارای حاشیه های کوچکتر و بدون نوشته ی MacBook Pro در پایین هستند. همچنین ممکن است مجهز به آداپتور شارژ جدید شوند.

به گفته وبسایت AppleInsider ، انتظار می رود مدل های جدید مک بوک پرو برای اولین بار در رویداد Unleashed اپل معرفی شوند. این رویداد ساعت 10 صبح اقیانوس آرام (1 بعد از ظهر شرقی) دوشنبه 18 اکتبر برگزار می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*