اپل چهارمین نسخه ی آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15.1 و 8.1 watchOS را منتشر کرد


امید دلیری 22 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل چهارمین نسخه ی آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15.1 و 8.1 watchOS را منتشر کرد. غول فناوری چهارمین نسخه آزمایشی از سیستم عامل های آینده خود را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

چهارمین نسخه ی آزمایشی iOS ، tvOS و iPadOS 15.1 و 8.1 watchOS را می توانید از طریق Apple Developer Center دانلود و نصب کنید. همچنین می توانید به روش over-the-air در دستگاه های دارای نرم افزار بتا ، به روزرسانی ها را دریافت کنید. نسخه آزمایشی عمومی معمولاً طی چند روز پس از انتشار نسخه های توسعه دهنده در دسترس قرار می گیرند. نسخه های آزمایشی عمومی از طریق وب سایت نرم افزار Apple Beta در دسترس قرار می گیرند.

سومین نسخه های آزمایشی این سیستم عامل ها در تاریخ 6 اکتبر منتشر شدند. دومین نسخه های آزمایشی این سیستم عامل ها در تاریخ 28 سپتامبر منتشر شدند. اولین نسخه های آزمایشی این سیستم عامل ها در تاریخ 21 سپتامبر منتشر شدند. چهارمین نسخه ی آزمایشی iOS و iPadOS 15.1 دارای شماره ساخت 19B5068a می باشند. چهارمین نسخه ی آزمایشی iOS 15.1 ویژگی هایی را معرفی می کند که در نسخه نهایی iOS 15 وجود نداشت. این ویژگی ها شامل SharePlay و همچنین امکان اضافه کردن کارت واکسیناسیون COVID قابل تأیید در Wallet بود.

اپل و وبسایت AppleInsider هر دو به شدت به کاربران پیشنهاد می کنند که از نصب نسخه آزمایشی در دستگاههای اصلیشان پرهیز کنند. خصوصاً کاربرانی که در دستگاه خود اطلاعات مهم و پروژه های مهم دارند. از جایی که احتمال از دست رفتن اطلاعات یا سایر موارد وجود دارد ، توصیه می شود نسخه آزمایشی را روی دستگاه های ثانویه یا غیر ضروری نصب کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*