نسخه واقعی سریال Squid Game در ابوظبی تدارک دیده می‌شود


Matin 22 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

با افزایش محبوبیت سریال کره‌ای Squid Game در جهان، موج طرفداری از این سریال به امارات متحده عربی نیز رسیده است. اکنون مردم این کشور شانس این را دارند که سریال محبوب خود را از نزدیک لمس و تجربه کنند. مردم اخبار بازی مرکب را به طور مرتب بررسی می‌کنند. همین امر باعث شده تا مسئولان به فکر بیفتند. قرار است نسخه واقعی سریال Squid Game در ابوظبی تدارک دیده شود و شاهد برگزاری مسابقاتی مشابه باشیم.

سریال درام و بقای جدید Netflix یعنی Squid Game (بازی مرکب)، حاوی خشونت زیادی بود. که در عمل نمی‌شد از آن ماکتی واقعی پیاده کرد. اما مرکز فرهنگی کره در ابوظبی تصمیم گرفته است تا مراحل این بازی را در امارات شبیه‌سازی کند که از خشونت کم‌تری برخوردار است.

خلیج‌تایمز اخبار بازی مرکب را منتشر کرده است. بر اساس آن، این بازی در قالب دو گروه 15 نفره و در دو نوبت برگزار خواهد شد. دوازدهم اکتبر روزی است که بازی برگزار می‌شود و قرار است بازیکنان 4 بازی از 6 بازی سریال را انجام دهند. نسخه واقعی سریال Squid Game در ابوظبی با 4 بازی شامل بازی‌های چراغ سبز و چراغ قرمز، شیرینی شکری، بازی تیله‌ها و Ttakji برگزار خواهد شد.

نسخه واقعی Squid Game

نسخه واقعی Squid Game چطور اجرایی می‌شود؟

تفاوت بازی مرکب با بازی شبیه‌سازی‌شده در خشونت کم‌تر است. بازیکنان حذف شده می‌توانند باقی بازی را از حاشیه به تماشا بنشینند و از آن لذت ببرند. با توجه به این که بازیکنان به دلیل جنبه فان مسئله در بازی حاضر می‌شوند، به طور قطع هیچ جایزه‌ای در انتها به برنده تعلق نمی‌گیرد. تمام مراحل بازی مرکب در ابوظبی در 2 ساعت به پایان می‌رسد.

این روزها، اخبار سریال Squid Game جزو محبوب‌ترین اخبار است. همین موضوع باعث شده تا افراد به سرعت وارد رخدادهای شبیه‌سازی‌شده شوند. نام‌چان‌وو، مدیر مرکز فرهنگی کره اعلام کرده تا کنون 338 نفر برای شرکت در این بازی ثبت‌نام کرده‌اند.

بازی عملا خشونت خاصی ندارد. برای مثال در مرحله چراغ سبز-چراغ قرمز، بازیکنان با استفاده از سنسورهای تشخیص حرکت از بازی حذف می‌شوند. آن‌ها لباسی با نماد بازی مرکب (Squid Game) بر تن می‌کنند و کارکنان همانند فیلم، از یونیفرم صورتی و با نقاب‌هایی با نمادهای مربع، مثلث و دایره استفاده خواهند کرد.

با توجه به محبوبیت سریال Squid Game به نظر می‌رسد افراد بیشتری از این رخداد استقبال کنند. و تمایل به شرکت در بازی داشته باشند. درست است که ذات بازی خشونت‌آمیز است. اما برگزارکنندگان بازی تلاش کرده‌اند تا از خشونت آن کم کنند و به لذت‌بخش و خاطره‌آمیز بودن آن بیفزایند. به طور کل شرکت در این بازی مرکب در ابوظبی می‌تواند به افزایش محبوبیت و فراگیری این سریال درام کره‌ای کمک کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*