جدیدترین تور مجازی گوگل به شما این امکان را می دهد تا از دیوار بزرگ چین دیدن کنید


امید دلیری 22 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

جدیدترین تور مجازی گوگل به شما این امکان را می دهد تا از دیوار بزرگ چین دیدن کنید. تیم فرهنگ و هنر گوگل در حال راه اندازی یک تجربه آنلاین جدید است. تجربه ای که به کاربران امکان می دهد عملاً از دیوار چین دیدن کنند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

تورهای مجازی گوگل

جدیدترین تور مجازی گوگل ، تجربه ی راه رفتن در دیوار بزرگ چین می باشد. تجربه ای شامل دید 360 درجه مجازی منحصر به فرد در یکی از بهترین قسمتهای دیوار است. این تور شامل 370 تصویر از این دیوار بزرگ و 35 داستان که به جزئیات معماری آن می پردازد ، می باشد. دیوار بزرگ چین بزرگترین بنای ساخته ی دست بشر در جهان می باشد. این دیوار یکی از نمادین ترین و محبوب ترین میراث تاریخی می باشد. Pierre Caessa مدیر بخش فرهنگ و هنر گوگل ، در یک پست جدید گفت :

سالانه بیش از 10 میلیون نفر از دیوار بزرگ چین دیدن می کنند. اما همه این فرصت را ندارند که این دیوار بزرگ را از نزدیک ببینند. امروز با همکاری Dong Yaohui متخصص مشهور دیوار بزرگ  و متولیان شهر آبهای گوبی ، تیم فرهنگ و هنر گوگل یک صفحه ی جدید ارائه می دهد. صفحه ای که به مردم امکان می دهد به طور مجازی از دیوار بزرگ چین دیدن کنند. این تور مجازی گوگل به کاربران این فرصت را می دهد تا با تاریخچه این دیوار بزرگ بیشتر آشنا شوند. همچنین بخشهایی از آن را که دسترسی به آنها دشوار است تجربه کنند. به علاوه هدف این تور مجازی درک بهتر نحوه نگهداری دیوار بزرگ برای نسل های آینده است.

تور مجازی گوگل شامل نمای پانوراما از دیوار چین همراه با نمای 360 درجه از برج مراقبت و قسمت های مختلف آن است. کاربران همچنین می توانند در مورد نحوه و زمان ساخت دیوار بزرگ اطلاعات بیشتری کسب کنند. برای امتحان کردن تجربه جدید خودتان ، می توانید از وب سایت Walk the Great Wall of China دیدن کنید یا اپلیکیشن Google Arts & Culture را برای Android یا iOS دانلود و نصب کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*