پیش نمایش سریال Swagger منتشر شد


امید دلیری 24 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پخش سریال Swagger از 29 اکتبر در +Apple TV آغاز می شود. این سریال درام ورزشی نگاهی به دنیای بسکتبال جوانان و تأثیر این ورزش در زندگی آن ها می اندازد. این سریال همچنین نشان می دهد که بزرگ شدن در آمریکا چگونه است. غول فناوری اکنون پیش نمایش این سریال را منتشر کرده است.

غول فناوری در سال 2018 سفارش ساخت سریال Swagger را داده بود. این سریال از بسکتبالیست مشهور و محبوب Kevin Durant و تجربیات او از بازی در بسکتبال جوانان و بزرگ شدن در آن الهام گرفته است. بسکتبالیستی که دو بار قهرمانی NBA و دو بار فینال جایزه MVP را در کارنامه ی خود دارد. این مجموعه همچنین به اتحادیه ورزشکاران آماتور (AAU) که Kevin Durant آن را ایجاد کرده نگاهی می اندازد. علاوه بر این ، زندگی بازیکنان ، خانواده ها و مربیان دخیل در این اتحادیه را بررسی می کند.

اولین فصل سریال Swagger شامل 10 قسمت می باشد که پخش آن از 29 اکتبر آغاز می شود. سه قسمت اول در همان روز اول منتشر می شوند. قسمت های بعدی هر جمعه تا 17 دسامبر در اپل تی وی منتشر می شوند. Isaiah Hill نقش Jace Carson ، بازیکن برتر بسکتبال جوانان را بازی می کند. Shinelle Azoroh نقش Jenna ، مادر Jace را بازی می کند که مصمم است پسرش را به NBA برساند. در این سریال O’Shea Jackson Jr ، Quvenzhane Wallis ، Tessa Ferrer ، Caleel Harris ، James Bingham ، Ozie Nzeribe و Solomon Irama هم حضور دارند.

سریال Swagger توسط Kevin Durant و با همکاری Brian Grazer و Ron Howard تولید شده است. تولید این سریال در استودیو های Imagine Television و CBS Studios انجام شده است. Reggie Rock Bythewood نویسندگی و کارگردانی این سریال را بر عهده دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*