رده بندی سنی Elden ring در استرالیا مشخص شد


Matin 24 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

رده بندی سنی Elden ring در استرالیا MA15+ اعلام شده است. این اتفاق چیز عجیبی نیست به دلیل اینکه رده بندی سنی سری دارک سولز 1، 3، سکیرو و Bloodborne نیز همین بود. نکته جالب اینجاست که دارک سولز 2 از لحاظ رده بندی سنی پایین‌تر از دیگران بود.

الدن رینگ به سبک نقش آفرینی بوده و طبق گفته‌های سازندگان «دارای زمینه فانتزی بسیار به همراه خشانت است.» همینطور اینکه این بازی بخش آنلاین نیز دارد. البته این اخبار چیز جدیدی نیست اما برای یادآوری لازم است.

رده بندی سنی Elden Ring نشان دهنده چیست؟

این رده بندی سنی نشان می‌دهد که ما با خشانت بسیاری روبرو هستیم. اما قرار نیست با عوامل دیگری مثل فحاشی یا استفاده از مواد مخدر روبرو باشیم. مانند چیزی که در بازی‌ های دیگر سری سولز وجود داشت. قطعاً چیزی که باعث می‌شود این بازی برای کودکان مناسب نباشد خشانت آن است. یک سایت کره‌ای چندی پیش نوشت که این بازی دارای «خشانت بسیار و رنگ قرمز خون مشخص» است.

در ماه آگوست بود که ما اطلاعات زیادی از این بازی دریافت کردیم. اما این خبر نیز به نوبه خود مهم است. به دلیل اینکه حال ما متوجه هستیم با چه نوع خشانتی در این بازی روبرو هستیم. Elden Ring در 1 بهمن (21 ژانویه سال 2022) برای کنسول‌های نسل 8 و 9 به همراه پی سی عرضه خواهد شد.

الدن رینگ را به راحتی می‌توان مورد انتظارترین بازی اوایل سال 2022 دانست.

به دلیل اینکه میازاکی کار بسیار خوبی در هایپ کردن این بازی انجام داده است. با توجه به سابقه خوب این سازنده نیز انتظارات از آن بسیار است. حال هر خبری از آن به نوعی بزرگ است. چندی پیش بود که یک دمو از الدن رینگ نیز در دست منتقدان قرار گرفت که اطلاعات زیادی از آن را منتشر کرد. امیدواریم که الدن رینگ بتواند انتظارات را جبران کرده و دوباره تیم میازاکی را به سر زبان‌ها بیاندازد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*