سری انیمیشن Harriet the Spy در تاریخ 19 نوامبر در +Apple TV پخش می شود


امید دلیری 24 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سری انیمیشن Harriet the Spy در تاریخ 19 نوامبر در +Apple TV پخش می شود. غول غناوری اعلام کرده است که این سری انیمیشن از جمعه 19 نوامبر بر روی سرویس تلویزیونی آن نمایش داده می شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سری انیمیشن Harriet the Spy در دهه 1960 و بر اساس رمان کودکانه Louise Fitzhugh با همین نام ساخته می شود. این سری انیمیش ماجراهای دختری 11 ساله به نام Harriet M. Welsch که دختری رک و همیشه کنجکاو است را شرح می دهد. بیش از هر چیز ، Harriet می خواهد نویسنده شود. برای اینکه نویسنده خوبی باشد ، باید همه چیز را بداند. دانستن همه چیز به این معنی است که او باید از همه جاسوسی کند !

Beanie Feldstein در سری انیمیشن Harriet the Spy صداگذار Harriet می باشد. Jane Lynch صداگذار Ole Golly پرستار Harriet می باشد. از دیگر صداگذاران این سری انیمیشن می توان Lacey Chabert ، Kimberly Brooks ، Crispin Freeman ، Grey Griffin ، Bumper Robinson و Charlie Schlatter را نام برد. این سری انیمیشن توسط کمپانی Jim Henson برای اپل تولید می شود. Will McRobb نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارد. Sidney Clifton هم به عنوان تهیه کننده ی این سری انیمیشن فعالیت خواهد کرد.

Courtney Barnett موزیک متن سری انیمیشن Harriet the Spy را نوشته و اجرا کرده است. Lisa Henson ، Halle Stanford ، Nancy Steingard و Wendy Moss-Klein به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت می کنند. Shannon Prynoski ، Ben Kalina و Titmouse Chris Prynoski نیز از طرف استودیوی انیمیشن Titmouse تهیه کنندگان اجرایی این سری انیمیش هستند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*