سیستم جدید آنتی چیت بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ چیترها را برای همیشه بن خواهد کرد!


Matin 24 مهر 1400 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی بتلفیلد 2042 برای ریپورت چیت و چیترها راه‌های آسانی را قرار داده است.

بر روی سایت رسمی بتلفیلد این ویژگی به شکل ابزارهای مختلف توصیف شده است. که بازیکنان می‌توانند خود را از پلیرهای دردسر ساز حفظ کنند.

سیستمی که بتلفیلد 2042 از آن استفاده می‌کند مشابه سیستم مورد استفاده در بازی‌های Apex Legends و Star Wars Squadrons خواهد بود. این سیستم آنتی‌چیت با تشخیص بازیکنان متقلب به سرعت و برای همیشه آن‌ها را بن خواهد کرد.

در سایت بتلفیلد نوشته شده: درصورت تخطی بازیکنان، بر اساس کارکرد کراس‌پلی ارتباط این افراد هرجای بازی که باشند به سرعت از سیستم در تمام پلتفرم‌ها قطع خواهد شد.

همانند گذشته همچنان امکان ارسال درخواست برای IP های بن شده وجود خواهد داشت. برای رعایت انصاف، هیچ تحملی برای این قانون وجود نخواهد داشت. هیچ هشدار یا خروج موقتی در پی تقلب در بازی وجود نخواهد داشت و افراد بلافاصله برای همیشه از سرور قطع خواهند شد. به زبان ساده، اگر شما طبق قوانین بازی نمی‌کنید، پس دیگر بازی نخواهید کرد.

البته شرکت سازنده بتلفیلد اعلام کرده که این سیستم آنتی چیت تنها سیستم ضد تقلب بتلفیلد 2042 نخواهد بود. برای جلوگیری از تقلب‌های مدرن و امروزی تر، ما تا زمان عرضه با راهکار این افراد متقلب مقابله خواهیم کرد.

برای اطمینان از بازی منصفانه برای همه افراد، سیستم‌هایی در بازی خواهند بود که شما از آن‌ها خبر نخواهید داشت. این سیستم‌ها تا بعد از عرضه نیز توسعه پیدا خواهند کرد.

اما مشکلی که همیشه برای ریپورت چیترها وجود داشته این است که پس از ریپورت کردن بازیکن، دیگر متوجه نخواهید بود. آیا ریپورت کردن شما تاثیری داشته یا نه. در سیستم جدید هم در بازی و هم در پیامی به وسیله ایمیل به بازیکن اطلاع داده خواهد شد که ریپورت او دریافت شده است.

قابلیت‌های دیگری نیز در بازی برای افزایش امنیت وجود خواهد داشت:

قابلیت بلاک یا آنبلاک کردن افراد

اینگونه فرد مورد نظر نمی‌تواند هیچ پیامی چه به صورت متن چه صوت برای شما ارسال کند.

فیلتر بلاک چت

شما می‌توانید چت را برای همه افراد بازی یا هر فردی که خواستید غیرفعال کنید.

چیزی که مدنظر کمپانی DICE است، این است که بازیکنان همانطور که می‌خواهند با آنان رفتار شود رفتار کنند. بازی را به شکل منصفانه حفظ کنند و محتوای مناسب و ارزش مند را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

این شرکت این اقدام را بسیار جدی دنبال می‌کند و به گفته استودیو سازنده بازی، «بازیکنان بد» را تحمل نخواهد کرد.

به خاطر چالش‌های بوجود آمده در پاندمی کرونا شرکت EA تاریخ عرضه بازی Battlefield 2042 را از 22 اکتبر به 19 نوامبر (28 آبان) تغییر داد.

بتای بازی بتلفیلد 2042 که آن هم با تاخیر مواجه شد برای دو روز و در تاریخ 8 تا 10 اکتبر موجود شده بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*