شارژ سریع اپل واچ سری 7 فقط با شارژر 5 وات به بالای USB-C امکان پذیر می باشد


امید دلیری 24 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شارژ سریع اپل واچ سری 7 فقط با شارژر 5 وات به بالای USB-C امکان پذیر می باشد. اپل واچ سری 7 می تواند 33 درصد سریعتر از نسخه قبلی خود شارژ شود. اما این امر تنها در صورت استفاده از آداپتور شارژ 5 وات و بالاتر USB-C امکان پذیر می باشد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل واچ سری 7 در ماه سپتامبر در رویداد California Streaming اپل رونمایی شد. جدیدترین ساعت اپل شاهد چند ارتقاء کلیدی بود. از جمله صفحه نمایش 70٪ روشن تر و 50٪ بزرگتر و مقاوم در برابر شکستن. این مدل جدید همچنین می تواند تا 33 درصد سریعتر از اپل واچ سری 6 شارژ شود. سری هفتم اپل واچ در حدود 45 دقیقه ، 80 درصد شارژ می شود. اما مشکلی وجود دارد. اگر شارژر 5 وات به بالا نداشته باشید ، از این ویژگی بهره مند نمی شوید.

وبسایت MacRumors در سند پشتیبانی جدید اپل ، نکته ای را متوجه شده است. اپل در این سند گفته است که اپل واچ سری 7 به شارژر 5 وات یا بالاتر نیاز دارد. اپل پیشنهاد می کند از یکی از شارژرهای 18W ، 20W ، 29W ، 30W ، 61W ، 87W یا 96W USB-C استفاده کنید. با این حال ، سند پشتیبانی اشاره می کند که آداپتورهای جانبی و متفرقه هم کار خواهند کرد. اما به شرط اینکه 5 وات به بالا باشند و از پروتکل انتقال برق پشتیبانی کنند.

اپل همچنین اعلام کرده که اپل واچ سری 7 به یک کابل شارژ سریع مغناطیسی USB-C اپل احتیاج دارد که با پوشش آلومینیومی و اتصال USB-C مشخص می شود. اپل کابل شارژ سریع را در جعبه ی اپل واچ سری 7 قرار داده است. اما می توانید این کابل را بصورت جداگانه نیز با قیمت 29 دلار تهیه کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*