مینی یخچال ایکس باکس به‌ زودی عرضه می‌شود


Matin 25 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بعد از معارفه‌ی نسل جدید کنسول‌های ایکس باکس تحت‌عنوان Xbox Series X، انتقاد و طنز‌های فراوانی روانه‌ی تیم طراحی این کنسول قدرتمند و عظیم‌الجثه شد. تا جایی که مایکروسافت برای پاسخگویی به انتقادات وارده، تصمیم به عرضه‌ی تعداد محدودی از مینی یخچال ایکس باکس با نام Xbox Mini Fridge کرد. پاسخی قاطع که بازخوردهای مثبت بازی‌کنندگان بازی‌ های‌ ویدئویی و طرفداران برند Xbox را به دنبال داشت.

چنین یخچال کوچکی به قیمت‌های 99.99 دلار، 99 یورو و 89.99 پوند از تاریخ 19 اکتبر قابل پیش‌خرید خواهد بود و سرانجام در ماه دسامبر سال 2021 میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. مینی یخچال ایکس باکس از طریق فروشگاه‌ تارگت و وب‌سایت Target در‌ ایالت‌متحده و کانادا، فروشگاه‌های Game در بریتانیا و وب‌سایت آمازون در کشورهای فرانسه، ایتالیا و آلمان عرضه خواهد شد. به همین منظور مایکروسافت اعلام کرد که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا Xbox Mini Fridge تا حد ممکن در سرتاسر جهان در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

مینی‌ یخچال ایکس باکس که با همکاری شرکت Ukonic ساخته شده است. می‌تواند 12 قوطی نوشیدنی را در خود جای بدهد. وجود یک درگاه USB، آداپتور برق دی‌سی و پخش صدای راه‌اندازی کنسول ایکس باکس سری ایکس هنگام باز شدن درب یخچال، از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این یخچال زیبا و دوست‌داشتنی‌ست.

مینی یخچال ایکس باکس

مینی یخچال ایکس باکس به‌زودی راهی بازار می‌شود

مینی ‌یخچال‌ ایکس باکس که از زمان معارفه‌ی Xbox Series X در دسامبر 2019 به یک شوخی میان طرفداران تبدیل شده بود. سرانجام مایکروسافت را به تولید تعداد محدودی از یخچال‌های واقعی با همین سایز و شمایل مجاب ‌کرد. تا جایی که یکی از نخستین نمونه‌های تولید شده از این یخچال برای رپر معروف، اسنوپ داگ ارسال شد. در ماه مارس سال جاری، مایکروسافت با افزایش تولید یخچال‌های ایکس باکس، به‌ همکاری در تبلیغات نوشیدنی انرژی‌زا ZMA با حضور دواین جانسون، بازیگر سرشناس فیلم‌هایی همچون سریع‌ و‌ خشن تن داد.

پس از حضور Xbox Mini Fridge در تیزرهای تبلیغاتی، برای بسیاری از علاقه‌مندان سوال پیش آمد که چطور می‌توان این دستگاه را تهیه و خریداری کرد. مایکروسافت با ریختن آب‌پاکی اظهار داشت که مینی‌ یخچال‌های X Box برای جنبه‌های تبلیغاتی ساخته شده‌‌ و تنها به‌واسطه‌ی سیستم Microsoft Awards دردسترس قرار خواهد گرفت. سیاستی که در ابتدا Xbox Mini Fridge را از دسترس عمومی خارج، و حال آن را برای پیروزی در رقابت‌های بازاریابی توئیتر، به یکی از پرمتقاضی‌ترین دستگاه‌های برقی در ایالت‌‌متحده تبدیل کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*