هدیه ۱۰ دلاری فروشگاه اپیک گیمز برای ثبت نام در ایمیل‌های آن


Matin 25 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

هدیه فروشگاه اپیک گیمز برای شماست اما باید آن را بدست بیاورید. برای بدست آوردن آن نیز تنها باید ایمیلتان را در اختیار آن قرار دهید.ماجرا از این قرار است که اگر شما در قسمت دریافت ایمیل ثبت نام کنید، هدیه فروشگاه اپیک گیمز را دریافت خواهید کرد.

این ایمیل‌ها شامل اخبار، بازی‌های جدید و تخفیف‌های تازه است.

اگر شما میان 15 اکتبر (23 مهر) تا 15 نوامبر (23 آبان) ثبت نام کنید این کوپن را دریافت خواهید کرد. شما از آن می‌توانید در خرید یک بازی یا آیتم از فروشگاه اپیک استفاده کنید.برای افرادی که در این ایمیل از قبل ثبت نام کرده‌اند تا 24 ساعت آینده یک ایمیل ارسال خواهد شد. زمانی که شما آن را دریافت کنید در موقع تسویه حساب آن را خواهید دید. پس حتماً بخش Inventory را چک کنید که آیا این کوپن را دریافت‌ کرده‌اید یا نه.اگر تا الان عضو نشده‌اید گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. زمانی که ثبت نام کنید تا 24 ساعت آینده برای شما ارسال خواهد شد. این کوپن اپیک گیمز برای تمامی بازی‌های بالای 14.99 دلار قابل استفاده است. اگر شما فکر می‌کنید که روی چه چیزی می‌توانید آن را خرج کنید بازی‌ های جدید بسیاری عرضه شده‌اند، به آن‌ها یک نگاه بیاندازید. از این موارد می‌توان به Back 4 Blood، فارکرای 6 و ریمستر الن ویک اشاره کرد. به یاد هم داشته باشید که در 18 اکتبر (26 مهر) تخفیفات جدیدی آغاز خواهد شد.

فروشگاه اپیک گیمز تخصص خاصی در هدایا و موارد رایگان دارد.

این شرکت تمام تلاش خود را برای تبدیل شدن به فروشگاه اصلی پی‌سی کرده اما موفقیت چندانی بدست نیاورده است. حال این مورد آخر نیز یک راه جدید است تا بیشتر با کاربران ارتباط داشته باشد. نکته مهم اینجاست که این فروشگاه هنوز نمی‌تواند سابقه بسیار زیاد استیم را جبران کند اما این رقابت به نفع پی‌سی گیمرها است. به دلیل اینکه از هر دو فروشگاه موارد رایگان دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*