سریال Shrinking به نویسندگی و بازی Jason Segel برای +Apple TV ساخته می شود


امید دلیری 25 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Shrinking به نویسندگی و بازی Jason Segel برای +Apple TV ساخته می شود. غول فناوری سفارش ساخت این سریال کمدی 10 قسمتی را ثبت کرده است. سریالی که قرار است Jason Segel در در آن حضور داشته باشد.

به گزارش هالیوود ریپورتر ، Jason Segel نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی این سریال را در کنار Bill Lawrence انجام می دهد. Bill Lawrence نامی آشنا برای بینندگان +Apple TV می باشد. چرا که او از نویسندگان سریال محبوب اپل تی وی یعنی Ted Lasso بوده است. این سریال داستان یک درمانگر غمگین را دنبال می کند که قوانین را زیر پا می گذارد و به بیماران خود نظر اصلی و دقیق خود را می گوید. او با نادیده گرفتن آموزش ها و اخلاق خود ، متوجه می شود تغییرات بزرگی در زندگی مردم ایجاد می کند. از جمله خودش.

Jason Segel نقش درمانگر را در سریال Shrinking بازی می کند. این سریال توسط کمپانی Warner Bros تولید می شود. کمپانی که Bill Lawrence به طور کلی با آن قرارداد دارد. او در حال مذاکره مجدد برای یک قراردادجدید است. قراردادی که نشان دهنده موفقیت سریال Ted Lasso و فهرست رو به افزایش محتوا در سایر سیستم عامل های پخش است. انتظار نمی رود Brett Goldstein در سریال Shrinking بازی کند. او بازیگر نقش Roy Kent در سریال Ted Lasso می باشد. هرچند این امر می تواند با پایان فصل سوم سریال Ted Lasso تغییر کند.

Jason Segel همچنین قرار است در فیلم آینده ی +Apple TV به نام The Sky Is Everywhere بازی کند. در نظر داشته باشید که این سریال را با سریال The Shrink Next Door بخاطر تشابه اسمی اشتباه نگیرید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*