نتفلیکس کارمندی را که خروج از همبستگی با کارکنان دگرباش را سازماندهی کرده بود اخراج کرد


امید دلیری 25 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نتفلیکس کارمندی را که خروج از همبستگی با کارکنان دگرباش را سازماندهی کرده بود اخراج کرد. این شرکت کارمندی را که رهبری گروه کارکنان دگرباش شرکت را بر عهده داشت و در 20 اکتبر قصد خروج داشت ، اخراج کرد. این اخراج توسط وبسایت The Verge گزارش شده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

نتفلیکس ادعا می کند که کارمند مورد نظر را اخراج کرده است. زیرا شرکت مشکوک است که او اطلاعات داخلی را فاش کرده است. نماینده ی Netflix به وبسایت TechCrunch گفت : ما این کارمند را به دلیل به اشتراک گذاشتن اطلاعات محرمانه و حساس تجاری به خارج از شرکت اخراج کرده ایم. ما می دانیم که این کارمند نا امید بوده و انگیزه ی آسیب زدن به Netflix را داشته است. اما حفظ فرهنگ اعتماد و شفافیت ، هسته ی اصلی شرکت ما است.

به نظر می رسد اطلاعات فاش شده در مورد برخی از بحث ها و معیارهای داخلی در برنامه ی The Closer بوده است. وبسایت Bloomberg گزارش داده که نتفلیکس 24.1 میلیون دلار برای این برنامه ی ویژه هزینه کرده است. در همین حال ، این شرکت 3.9 میلیون دلار برای سریال کمدی Inside است. این شرکت همچنین 21.4 میلیون دلار برای بازی پر سر و صدا و نه قسمتی Squid Game هزینه کرده است.

در اوایل ماه جاری ، هنگامی که نتفلیکس برای انتشار برنامه ی The Closer آماده می شد ، کارکنان نگرانی هایی را در مورد شوخی های ضد دگرباشی در این برنامه ابراز کردند. Netflix در تاریخ 5 اکتبر این برنامه ی ویژه را منتشر کرد. هم زمان با پخش این برنامه ، کارکنان و مشترکان Netflix به طور یکسان با پخش این برنامه مخالفت کردند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*