Apple Music ممکن است به زودی برای Playstation 5 عرضه شود


امید دلیری 25 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Apple Music ممکن است به زودی برای Playstation 5 عرضه شود. به تازگی کاربری گزینه های پیوند Apple Music در پلی استیشن 5 را مشاهده کرده است. این امر این گمانه زنی ها را مطرح کرد که سرویس اپل موزیک به زودی برای کنسول محبوب سونی در دسترس خواهد بود. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

یکی از کاربران وبسایت Reddit برای اولین بار هنگام ایجاد حساب جدید در Playstation 5 ، در دسترس بودن Apple Music را مشاهده کرد. این کاربر در کنار آیکون Spotify ، نماد Apple Music را نیز مشاهده کرده است. این امر نشان می داد که کاربر می تواند این اپلیکیشن را دانلود و نصب کند. با این حال ، هنگامی که سایر کاربران سعی کردند همان کار را انجام دهند ، با خطای (این اپلیکیشن فقط در PS4 قابل اجرا است) مواجه شدند. با این حال ، این اتفاق چندان معنی نمی دهد. زیرا وقتی یک اپلیکیشن به هر دلیلی در دسترس نیست ، آن خطای خاص یک خطای استاندارد است.

وبسایت Eurogamer گزارش داده است که کادر محاوره ای Apple Music را هنگام انتقال حساب به حساب ایالات متحده مشاهده کرده است. اما با این حال وبسایت های The Verge و AppleInsider نتوانستند این امر را مشاهده کنند. در حال حاضر مشخص نیست که چه اتفاقی می افتد. سونی اپلیکیشن Apple TV را بر روی Playstation 5 و 4 پیاده سازی کرده است. بنابراین احتمالاً Apple Music نیز در آینده اضافه خواهد شد.

اضافه شدن اپلیکیشن Apple TV به پلی استیشن نیز به شیوه ای مشابه کشف شد. این اپلیکیشن به صورت آزمایشی در ایکس باکس مایکروسافت یافت شد. سپس سونی افزودن این سرویس را به اکوسیستم خود تأیید کرد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*