احتمال عرضه بازی Death Stranding: Director’s Cut برای پی سی قوت گرفت


Matin 26 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

اطلاعات استخراج شده از سایت Steamdb که تغییرات بازی های داخل پلتفرم استیم را رصد میکند، شواهدی از عرضه محتوای Director’s Cut بازی Death Stranding که به تازگی برای کنسول PS5 عرضه شده است را برای پی سی نشان میدهد و احتمال عرضه این نسخه برای کامپیوتر های شخصی را تقویت میکند.

در سپتامبر امسال شاهد عرضه Death Stranding: Director’s Cut به صورت انحصاری برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 بودیم. که با اضافه کردن محتوای جدید، ویژگی های بصری بهتر و اضافه کردن قابلیت های دسته دوال سنس. بازخورد ها و نقد های مثبتی را دریافت کرد.

اما یک سوال که ذهن طرفداران هیدئو کوجیما و این بازی در کامپیوتر های شخصی (PC) را درگیر کرده بود. این بود که آیا این نسخه جدید برای پلتفرم آنها هم عرضه خواهد شد یا خیر؟

حال اطلاعاتی از سایت Steamdb استخراج شده که نشان میدهد تیم توسعه دهنده بازی یعنی Kojima Productions در حال کار بر روی یک بروزرسانی جدید از تاریخ ۱ سپتامبر امسال بوده‌اند که تا زمان نگارش همین خبر نیز در حال گسترش و تکمیل شدن است.

همچنین در اطلاعات لو رفته از پلتفرم استیم در تاریخ ۱۳ سپتامبر امسال هم شواهدی از حضور این نسخه در دیتابیس های استیم یافت شد. پس میتوان گفت که احتمال عرضه این نسخه بر روی این پلتفرم بیش از پیش تقویت میشود.

حال فقط باید منتظر اعلام تاریخ عرضه رسمی توسط ناشر بازی در پلتفرم کامپیوتر یعنی 505Games. یا خود استدیوی Kojima Productions باشیم تا به زودی افراد بیشتری بتوانند از محتوای جدید آخرین ساخته هیدئو کوجیما لذت ببرند.

محتواهای انحصاری پی‌سی

علی‌رغم عرضه بعنوان انحصاری پلی‌استیشن، نسخه کامپیوتر Death Stranding محتواهای انحصاری داشت که هرگز برای پلی استیشن 4 عرضه نشدند. این محتواها که شامل آیتم‌ها و گجت‌های الهام گرفته شده از Half-Life و Cyberpunk 2077 می‌شوند. قرار است به همراه درجه دشواری «بسیار سخت» در Death Stranding Director’s Cut حضور داشته باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*