مدیر عامل اینتل امیدوار است با تراشه ای بهتر بتواند اپل را دوباره به سمت خود بکشاند


امید دلیری 26 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مدیر عامل اینتل امیدوار است با تراشه ای بهتر بتواند اپل را دوباره به سمت خود بکشاند. Pat Gelsinger می گوید که این شرکت امیدوار است دوباره تجارت با اپل را به دست آورد. اما برای انجام این کار باید تراشه ای بهتر از تراشه ی اپل سیلیکون ایجاد کند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

تمایل اینتل به تجارت مجدد با اپل

اپل در حال آماده شدن برای معرفی دستگاه های بعدی مجهز به تراشه ی انحصاری خود می باشد. با این حال مدیر عامل اینتل می گوید که هرگز امید خود را برای بازگرداندن مک ها به استفاده از پردازنده های این شرکت از دست نمی دهد. Pat Gelsinger گفتگوی جدیدی با وبسایت Axios داشته است. او گفته است که هرگز از این ایده که هر چیزی روی تراشه های اینتل اجرا می شود ، چشم پوشی نمی کند. اما به طور خاص در مورد مک ، قبل از اینکه بتوانند تیم کوک را متقاعد کنند که به عقب برگردد ، باید بهتر از اپل عمل کنند.

Pat Gelsinger اضافه کرد : اپل تصمیم گرفت که می تواند تراشه بهتری نسبت به ما تولید کند. همانطور که می دانید ، آنها این کار را به خوبی انجام دادند. بنابراین کاری که من باید انجام دهم این است که تراشه ای بهتر از آنچه که خودشان می توانند بسازند ، ایجاد کنم. امیدوارم بتوانم این بخش از تجارت با آنها را به دست آورم. همچنین به مرور زمان بسیاری از مشاغل دیگر. در عین حال ، باید مطمئن شوم که محصولات ما از محصولات آنها بهتر و اکوسیستم من بازتر و پر جنب و جوش تر از آنها است. ما دلایل قانع کننده تری برای توسعه دهندگان و کاربران برای استفاده از محصولات مبتنی بر اینتل ایجاد می کنیم. بنابراین من برای پیروزی در تجارت تیمم در این زمینه سخت مبارزه خواهم کرد.

اپل در رویداد WWDC سال 2020 انتقال از اینتل را اعلام کرد. از آن زمان ، اینتل گفته است که می خواهد تراشه ی اپل سیلیکون را تولید کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*