سیستم مورد نیاز بازی Ghost Recon Frontline مشخص شد


Matin 26 مهر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Ghost Recon Frontline از عناوین بتل رویال جدید شرکت یوبیسافت است که به صورت رایگان و در طی ماه‌های آینده منتشر خواهد شد. این اثر بتل رویال رایگان با دیگر عناوین موجود تفاوت دارد. هر تیمی که زودتر بتواند اطلاعات لازم برای خروج از نقشه را پیدا کند، برنده خواهد بود. به تازگی سیستم مورد نیاز Ghost Recon Frontline برای اجرا روی کامپیوتر اعلام شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بازی گوست ریکان فرانت ‌لاین پاسخ شرکت یوبی‌سافت به افزایش محبوبیت بازی‌های بتل رویال اکتیویژن مانند وارزون است. این کمپانی فرانسوی نیز تصمیم گرفته تا مجموعه‌های خود را به یک بنگاه کسب درآمد تبدیل کند. مجموعه بازی گوست ریکان در طی چند سال اخیر با افت شدیدی روبه‌رو شده و انتشار این اثر رایگان، می‌تواند ورق را برای بازی برگرداند.

از ویژگی‌های بازی Ghost Recon Frontline باید به سربازان و متخصصانی با توانایی‌های منحصر به فرد اشاره کرد. در حالی که تمامی اپراتورهای بازی وارزون در عمل یک کار را انجام می‌دهند، اما شخصیت‌های بازی بتل رویال یوبی‌سافت، دارای ویژگی‌های خاصی هستند. در کلاس‌های متفاوتی دسته‌بندی شده‌اند. این باعث شده تا روند بازی، اندکی به اپکس لجندز شباهت پیدا کند. همچنین هدف تیم‌ها نیز یافتن اطلاعات لازم برای فرار از نقشه است و تیم‌‌های دیگر باید جلوی این حرکت را بگیرند.

یوبی‌سافت قرار بود نسخه بتا بازی را هفته گذشته منتشر کند. اما عدم دریافت بازخورد مناسب از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و مشکلات فنی، باعث شد تا زمان انتشار نسخه آزمایشی به تعویق بیفتد. بسیاری از طرفداران بازی گوست ریکان نیز رویکرد جدید یوبی‌سافت را موردانتقاد قرار داده‌اند و باور دارند که روح بازی را کشته است.

سیستم مورد نیاز Ghost Recon Frontline

سیستم مورد نیاز Ghost Recon Frontline

برای اجرای بازی Ghost Recon Frontline نیاز به سیستم چندان قدرتمندی نخواهید داشت. از آنجایی که بازی رایگان است، واضح است که هدف اصلی، جذب بیشترین تعداد بازی‌کنان ممکن است. برای اجرای بازی با پایین‌ترین مشخصات گرافیک و رزولوشن فول HD. کافی است پردازنده اینتل Core i5-4460 به همراه کارت گرافیک انویدیا GTX 670/760 با حافظه 4 گیگابایت و 8‌ گیگابایت رم را در اختیار داشته باشید.

به منظور اجرای بازی گوست ریکان فرانت لاین با کیفیت مناسب. لازم است پردازنده اینتل Core i7-6700K به همراه کارت گرافیک انویدیا GTX 1060 و همچنین 16 گیگابایت رم در اختیار داشته باشید. در ادامه می‌توانید نگاهی به مشخصات کامل سیستم مورد نیاز بازی Ghost Recon Frontline بیندازید. در صورتی که سؤالی برایتان پیش آمده، از بخش نظرات استفاده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

  1. سیستم عامل: ویندوز 10
  2. پردازنده: AMD Ryzen 3 1200/Intel Core I5 4460
  3. کارت گرافیک: AMD Radeon RX 470 (4 GB)/Nvidia Geforce GTX 670/760/960 (4 GB)
  4. رم: 8 گیگابایت

سیستم پیشنهادی :

  1. سیستم عامل: ویندوز 10
  2. پردازنده: AMD Ryzen 5 1600/Intel Core I7 6700K
  3. کارت گرافیک: AMD Radeon RX 480 (8GB)/Nvidia Geforce GTX 1060 (6 GB)
  4. رم: 16 گیگابایت
برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*