مک بوک ایر های 2022 ممکن است مجهز به ناچ بر روی صفحه نمایش باشند


امید دلیری 26 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مک بوک ایر های 2022 ممکن است مجهز به ناچ بر روی صفحه نمایش باشند. شایعات مبنی بر انتقال ناچ آیفون به خط تولید مک بوک شروع شده است. زیرا یک افشاگر ادعا کرده است که مک بوک ایر های 2022 می توانند از طراحی صفحه نمایش مشابه آیفون بهره مند شوند. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

روز شنبه برخی از رسانه های اجتماعی چینی ، خبری جالب را افشاء کردند. آن ها افشاء کردند که در صفحه نمایش مدل های جدید مک بوک پرو ، ناچ وجود دارد. مدل هایی قرار است در رویداد امروز اپل معرفی شوند. اکنون در تحقیقات جدید ، به نظر می رسد مک بوک ایر های 2022 می توانند همین تحول را داشته باشند. وبسایت MacRumors به پستی در یکی از انجمن هایش اشاره کرده است. در این پست افشاگری به نام Ty98 به موضوعی جالب اشاره کرده است. او گفته که مدل های آینده ی مک بوک ایر ، تحولی همانند مدل های جدید مک بوک پرو خواهند داشت. 

در همان پست ، افشاگر اشاره می کند که چگونه طراحی مک بوک ایر با کاهش و یا حذف طرح بدنه اپل بهبود می یابد. در عوض ، پوستری که روز شنبه منتشر شد اصرار دارد که مدل جدید مک بوک دارای طراحی بسیار گرد و سبک است. شایعات فعلی حاکی از آن است که مک بوک ایر جدید قرار است در سال 2022 وارد بازار شود. نه اواخر سال 2021. انتظار می رود این مدل دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی مینی با نور پس زمینه LED باشد. صفحه نمایشی که نسبت کنتراست را بهبود می بخشد ، رنگ های تیره تر را ایجاد می کند و سطح اوج روشنایی را افزایش می دهد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*