معرفی AirPods 3


امید دلیری 27 مهر 1400 3 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل طی رویداد Unleashed ، مدل های جدید مک بوک پرو ، AirPods 3 ، تراشه های سیلیکون جدید و به روزرسانی های دیگر را معرفی کرد. در این پست به بررسی نسل سوم هدفون بیسیم اپل می پردازیم. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

طراحی جدید

AirPods 3 دارای طراحی به روز شده ، کیفیت صدای بهبود یافته و موارد دیگر است. این مدل از ویژگی هایی مانند Spatial Audio در Apple Music و Conversation Boost و موارد دیگر برخوردار می باشد. همانطور که شایعه شده بود ، این مدل دارای طراحی مشابه AirPods Pro است. اما بدون لبه های سیلیکونی و بدون قابلیت نویزگیر فعال. AirPods جدید مجهز به ویژگی EQ Adaptive می باشد. این ویژگی فرکانس ها را در زمان واقعی بر اساس آنچه کاربر گوش می دهد تنظیم می کند تا حتی کیفیت صدا را بهبود بخشد. این مدل از تراشه ی H1 اپل استفاده می کند.

ویژگی های Spatial Audio و  Adaptive EQ

AirPods 3 برای تجربه گوش دادن مطلوب با جزئیات غنی ، از ویژگی Adaptive EQ استفاده می کند. این ویژگی بر اساس نحوه قرار گرفتن هدفون در گوش کاربر ، صدا را در همان لحظه تنظیم می کند. یک میکروفون رو به داخل صدا را کنترل می کند و سپس Adaptive EQ که از صدای محاسباتی استفاده می کند ، فرکانس های پایین و میانی را تنظیم می کند. به این ترتیب مواردی را که ممکن است به دلیل اختلاف مقادیر از بین برود ، محاسبه می کند.

مقاوم در برابر عرق و آب

بر خلاف نسل دوم AirPods ، نسل سوم AirPods در برابر عرق و آب مقاوم و دارای رتبه IPX4 برای هدفون و قاب شارژ می باشد. AirPods 3 همچنین دارای یک طراحی کانتور جدید است که با طیف وسیعی از اندازه گوش ها مناسب است. طراحی جدید سبک است و برای راحتی و هدایت صدا به گوش ، در زاویه مناسب قرار گرفته است. برای ایجاد ظاهر ظریف تر ، ساقه کوتاهتر از نسل قبلی است و دارای سنسوری مشابه AirPods Pro برای کنترل رسانه است.

افزایش طول عمر باتری

از نظر عمر باتری ، اپل وعده داده است که AirPods 3 در مقایسه با نسل دوم ، حداکثر یک ساعت عمر باتری بیشتری را ارائه می دهد. اپل ادعا می کند که تنها با پنج دقیقه شارژ ، می توانید یک ساعت از هدفون خود استفاده کنید. با یک بار شارژ این هدفون می توانید 6 ساعت موزیک گوش دهید و یا 4 ساعت صحبت کنید.

AirPods Pro و AirPods جدید هم اکنون از شارژ MagSafe هم پشتیبانی می کنند. قیمت AirPods جدید از 179 دلار شروع می شود.

 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*