به نظر می رسد فیسبوک قصد دارد نام خود را تغییر دهد


امید دلیری 28 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به نظر می رسد فیسبوک قصد دارد نام خود را تغییر دهد. بر اساس گزارشی از وبسایت The Verge ، فیس بوک در حال برنامه ریزی برای تغییر نام شرکت می باشد تا بر ساخت متاورس متمرکز شود. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Mark Zuckerberg مدیرعامل فیسبوک نام جدید شرکت خود را در کنفرانس سالانه Connect در 28 اکتبر رونمایی می کند. اما همانطور که توسط The Verge گزارش شده است ، ممکن است نام جدید را زودتر اعلام کند. فیس بوک می خواهد بیشتر از یک رسانه اجتماعی شناخته شود. این شرکت روز یکشنبه اعلام کرد که قصد دارد تا پنج سال آینده 10 هزار شغل در اروپا ایجاد و نیرو استخدام کند. به این ترتیب بتواند به ساخت متاورس که شرکت آن را جزء اصلی آینده خود می داند ، کمک کند.

متاورس (Metaverse) یک ابر واقعیت مجازی است که کاربران آن قادر خواهند بود از سرتاسر دنیا به آن متصل شوند. متاورس ورای مفهوم امروزی فضای مجازی بوده و در واقع ترکیبی از فضای مجازی ، اینترنت و واقعیت افزوده است.

فیسبوک همچنین ماه پیش اعلام کرد که Andre Bosworth رئیس بخش واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ، به عنوان مدیر ارشد فناوری ارتقاء می یابد. فیس بوک در حال حاضر بیش از 10 هزار کارمند دارد. کارمندانی که سخت افزارهای مصرفی مانند عینک های واقعیت افزوده تولید می کنند. زاکربرگ معتقد است این عینک ها به اندازه تلفن های هوشمند در همه جا حضور خواهند داشت.

در ماه ژوئیه ، Mark Zuckerberg گفت که آینده ی فیسبوک در متاورس مجازی نهفته است. جایی که کاربران در آن زندگی ، کار و بازی خواهند کرد. 

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*