پیش نمایش فصل دوم سری انیمیشن Snoopy in Space منتشر شد


امید دلیری 28 مهر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

پیش نمایش فصل دوم سری انیمیشن Snoopy in Space منتشر شد. غول فناوری اولین پیش نمایش فصل دوم سری انیمیشنی که نامزد جایزه Daytime Emmy Award شده بود را پخش کرد. جدیدترین اخبار +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پس از اولین سفر موفقیت آمیز که در ماه و ایستگاه بین المللی فضایی ، سری انیمیشن Snoopy in Space برای یک فصل دوم برمی گردد. در فصل دوم Snoopy و گروهش در حال کشف ماجراجویی جدیدی برای کشف زندگی خارج از زمین هستند.اپل در رابطه با فصل دوم گفته : Snoopy و دوستانش هیجان انگیزترین تحقیقات کنونی ناسا را ​​زنده کردند. از جستجوی آثار یخ و فسیل های باستانی در مریخ ، تا حفاری در اقیانوس های پنهان در قمرهای دور. حتی جستجوی سیارات فراخورشیدی بسیار فراتر از منظومه شمسی ما.

فصل اول سری انیمیشن Snoopy in Space نامزد جایزه Daytime Emmy Award شد. همچنین در سال 2020 جایزه طلای انتخاب والدین را دریافت کرد. این سری انیمیشن توسط WildBrain و Peanuts Worldwide توسعه داده شده است تا شور و شوق اکتشافات فضایی و STEM را در بین دانشجویان ایجاد کند. اپل می گوید موضوع فصل دوم ، جستجوی زندگی می باشد. همچنین فرایندهای علمی و فناوری پشت اکتشافات فضایی ، نیاز به مقاومت در برابر مشکلات و اهمیت تخیل هنگام تلاش برای یافتن راه حل های خلاقانه را برجسته می کند.

سری انیمیشن Snoopy in Space یکی از پروژه هایی است که سال گذشته در قراردادی با WildBrain ، Peanuts Worldwide و Lee Mendelson Film Productions منعقد شد. Mark Evestaff به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند. Craig Schulz ، Josh Scherba ، WildBrain ، Stephanie Betts و Paige Braddock نیز از دیگر تهیه کنندگان اجرایی هستند. همه 12 قسمت فصل دوم ، جمعه 12 نوامبر در +Apple TV پخش می شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*