خالق Halo به کمپانی Electronic Arts پیوست


Matin 29 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

یکی از خالقان اصلی سری بازی های هیلو یعنی Marcus Lehto امروز در توییتی به صورت رسمی از پیوستن خود به تیم اکترونیک آرتز یا همان EA خبر داد.

شرکت EA همچنان در حال گسترش لیست استودیوهایش در نقاط مختلف جهان است و بنابر اطلاعات موجود، این شرکت استودیو جدیدی را در منطقه سیاتل تاسیس کرده و مارکوس لیتو (Marcus Lehto)‌ که سابقه کار روی عناوین مختلفی از سری Halo را در کارنامه دارد، به عنوان مسئول این استودیو برگزیده شده است.  لیتو شخصا شروع هم‌کاری‌اش با شرکت EA را در شبکه اجتماعی توییتر تایید و اعلام کرده است که این استودیو قصد دارد تا یک بازی شوتر اول شخص را توسعه دهد. باتوجه به سابقه فعالیت مارکوس لیتو به عنوان کارگردان هنری سه عنوان اول سری Halo، می‌توان اطمینان داشت که شرکت مذکور شخص مناسبی را برای پیش‌برد مراحل تولید این بازی ناشناس انتخاب کرده است.

مارکوس لیتو (Marcus Lehto) که به عنوان پدر مستر چیف شناخته میشود، در کارنامه خود حضور به عنوان کارگردان هنری در بازی های Halo: Combat Evolved، Halo 3 و Halo: Reach را دارد و همچنین دارای نامزدی در BAFTA برای بازی Halo: Reach می باشد.

این فرد که تا سال 2012 و عرضه Halo:Reach در مقام های کلیدی با تیم بانجی همراه بود و همان سال از این استدیو جدا شد اعلام کرد که این استدیوی تازه تاسیس روی بازی های اول شخص تمرکز خواهد کرد.

البته هنوز اطلاعاتی از اولین پروژه این استدیو در دسترس نیست اما این شخص گفت بی صبرانه منتظر آن است تا آن را به همه علاقه مندان نشان بدهد.

نظر شما کاربران سیبو در مورد این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*