عنوان 2018 God of War رسما برای انتشار بر روی PC تایید شد


Matin 29 مهر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

عنوان God of War که در سال 2018 میلادی توانست عنوان بازی سال را از آن خود کند در تاریخ ۱۴ ژانویه 2022 برای پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

اکانت رسمی توییتر پلی استیشن امروز اعلام کرد که نسخه PC عنوان انحصاری تحسین شده God of War در تاریخ ۱۴ ژانویه 2022 برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

همچنین آن ها در پستی در PlayStation Blog اعلام کردند که نسخه PS4 این عنوان تا ماه آگست 2021 میلادی حدود ۱۹.۵ میلیون نسخه فروش داشته است و آنها بیصبرانه منتظر آن هستند تا افراد بیشتری این بازی را بر روی رایانه های شخصی خود تجربه کنند.

نسخه PC این بازی از ویژگی های جدیدی نیز بهره میبرد.

این ویژگی ها شامل اضافه کردن گزینه Unlocked Frame Rate، پشتیبانی از تکنولوژی DLSS و پشتیبانی از مانیتور های Ultra-Wide با نسبت 21:9 و Native 4K خواهد بود.

همچنین این نسخه از موس و کیبورد در کنار DualShock 4 و DualSense به طور کامل پشتیبانی خواهد کرد.

خبر خوب دیگه اینکه شما با خرید این نسخه به محتوای اضافه ‌ای که قبلا با پیش خرید نسخه PS4 یا Deluxe بازی در اختیار شما قرار میگرفت هم دسترسی خواهید داشت.

در آخر اینکه این بازی با قیمت 49.99$ در تاریخ ۱۴ ژانویه 2022 یا ۲۴ دی ۱۴۰۰ بر روی پلتفرم PC عرضه خواهد شد تا قبل از دنباله آن یعنی God of War: Ragnarök افراد بیشتری از آخرین ساخته استدیو سانتا مونیکا لذت ببرند.

این‌طور که پیداست، طرفداران پلی استیشن نیز از این اتفاق خوشحال نخواهند شد، چرا که زمانی که اعلام شد بازی Death Stranding در تابستان آینده برای پی‌سی هم عرضه می‌شود، بسیاری از آن‌ها پیش‌خرید خود را لغو کرده‌اند، چون ظاهرا برای گیمرها انحصاری بودن بازی اهمیت زیادی دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*