اینستاگرام ابزارهای جدیدی را برای سازندگان به منطور همکاری و مشارکت با برند ها ارائه می دهد


امید دلیری 1 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اینستاگرام ابزارهای جدیدی را برای سازندگان به منطور همکاری و مشارکت با برند ها ارائه می دهد. این شبکه اجتماعی محبوب ابزارهای جدیدی را برای سازندگان برای دریافت کمیسیون و ایجاد مشارکت با برند ها در بستر خود آزمایش می کند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

این شرکت متعلق به فیس بوک در حال گسترش ابزار وابسته بومی خود است. ابزاری که در ماه ژوئن راه اندازی شد و به سازندگان اجازه می دهد محصولات را کشف کنند. همچنین آنها را با دنبال کنندگان به اشتراک بگذارند و برای فروش ناشی از پست های خود ، کمیسیون دریافت کنند. با راه اندازی ابزارهای جدید ، سازندگان اکنون می توانند یک ویترین دیجیتالی را برای نمایش محصولات خود ایجاد کنند. آن ها در بخش view shop پروفایل خود می توانند این ویترین را اضافه کرده و کمیسیون فروش دریافت کنند.

بر اساس گزارش وبسایت TechCrunch ، اینستاگرام می گوید این ویژگی جدید در حال حاضر فقط برای سازندگان در دسترس است. اینستاگرام همچنین ویژگی های مشارکت محتوای برند دار جدیدی را آزمایش می کند. به این ترتیب به سازندگان کمک می کند تا توسط برند ها کشف شوند. در حال حاضر سازندگان این قابلیت را دارند که برند های مورد علاقه خود را که علاقه مند به همکاری با آنها هستند در لیست برند های مورد علاقه خود اضافه کنند. این امر زمانی به آنها اولویت می دهد که شرکت ها در جستجوی سازندگان جدید برای کار با آنها باشند.

علاوه بر این ، اینستاگرام در حال ارسال پوشه جدیدی در DM یا پیام مستقیم به طور اختصاصی برای پیام های مشارکت است. هدف از پوشه جدید این است که سازندگان فرصت هایی را از برند هایی که پیام های آنها در غیر این صورت در صندوق ورودی سازندگان ذخیره شده است ، از دست ندهند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*