رویداد Unleashed احتمالاً آخرین رویداد مهم اپل در سال 2021 بود


امید دلیری 1 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

رویداد Unleashed احتمالاً آخرین رویداد مهم اپل در سال 2021 بود. طبق گزارش جدیدی که روز جمعه منتشر شد ، اپل احتمالاً تا پایان سال 2021 رویداد دیگری نخواهد داشت. چرا که غول فناوری محصولات جدید و بزرگ زیادی را طی رویدادهای امسال معرفی کرده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Mark Gurman در خبرنامه Power On در وبسایت Bloomberg گزارش جدیدی در رابطه با رویدادهای اپل منتشر کرده است. او گفته در حالی که شایعه شده است که اپل در حال آماده سازی تعدادی از محصولات جدید از جمله آیمک بزرگتر با تراشه سیلیکون اپل و آیفون SE جدید شده است ، انتظار نمی رود این شرکت امسال رویداد سخت افزاری دیگری برگزار کند. او حدس می زند که احتمالاً اپل رویداد بعدی خود را برای سال 2022 ذخیره می کند.

Mark Gurman معتقد است که اگر مک دیگری برای عرضه در سه ماه آخر سال 2021 آماده بود، اپل آن را در رویداد Unleashed رونمایی می کرد. او اضافه کرد که هیچ چیز دیگری در نقشه راه این شرکت قبل از سال 2022 برای معرفی آماده نیست. سال گذشته اپل سه رویداد در ماه های سپتامبر و اکتبر برگزار کرد. اولین رویداد به نام Time Flies در 15 سپتامبر برگزار شد. در این رویداد اپل واچ سری 6، اپل واچ SE، نسل چهارم آیپد ایر و نسل هشتم آی پد را معرفی شدند. رویداد دیگر به نام Hi, Speed در 13 اکتبر برگزار شد. در این رویداد سری آیفون 12 و HomePod mini معرفی شدند. رویداد بعدی One More Thing نام داشت که تراشه سیلیکون اپل را با مدل های جدید 13 اینچی مک بوک پرو، مک بوک ایر و مک مینی در آن معرفی شدند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*