نسل سوم آیفون SE ممکن است بر پایه آیفون XR باشد


امید دلیری 2 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسل سوم آیفون SE ممکن است بر پایه آیفون XR باشد. بر اساس گزارشی جدید ، ممکن است آیفون پایین رده ی اپل بیش از حد انتظار دارای طراحی مجدد بدنه باشد. طراحی جدیدی که  Touch ID را در یک دکمه کناری منتقل کند. علاوه بر این ، این مدل شاید آخرین آیفون مجهز به LCD باشد. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مدت هاست گزارش شده است که اپل در حال کار بر روی نسل سوم آیفون SE است. انتظار می رود این آیفون دارای صفحه نمایش LCD و پردازنده A15 باشد. همچنین ادعا شده است که از 5G نیز پشتیبانی می کند. با این حال ، گزارشات قبلی همه پیش بینی می کردند که طراحی بدنه بدون تغییر و مانند آیفون SE 2 فعلی باشد. به طور خاص ، گزارش ها حاکی از آن بود که این مدل همانند آیفون 8 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی خواهد بود.

در حال حاضر وبسایت چینی MyDrivers گزارش داده است که طراحی مجدد نسل سوم آیفون SE محتمل تر خواهد بود. به گفته این سایت آخرین شایعات این است که این مدل بر اساس آیفون XR و مجهز به اثر انگشت جانبی طراحی شده است. البته وجود Face ID رد نمی شود. این سایت همچنین می گوید که یک مدل 64 گیگابایتی وجود دارد که 3299 یوان یا تقریبا 515 دلار قیمت دارد. همچنین ادعا می شود که این آخرین آیفونی خواهد بود که به جای نمایشگرهای OLED جدید ، دارای LCD است.

وبسایت MyDrivers می گوید که منبع این اطلاعات وبسایت Fast Technology می باشد. اما وبسایت Fast Technology مشخص نمی کند که این شایعات از کجا نشأت گرفته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*