اپل می گوید ناچ روشی هوشمندانه جهت ارائه فضای بیشتر برای محتوا در مدل های جدید مک بوک پرو است


امید دلیری 3 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل می گوید ناچ روشی هوشمندانه جهت ارائه فضای بیشتر برای محتوا در مدل های جدید مک بوک پرو است. یکی از مقامات اپل در مصاحبه اخیر خود با رسانه ها گفته است که ناچ به کاربران می دهد تا فضای بیشتری برای محتوای خود داشته باشند. همچنین به اپل اجازه می دهد تا حاشیه ها را نازک تر کرده و صفحه نمایش بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهد.

دفاع اپل از اضافه شدن ناچ در مدل های جدید مک بوک پرو

 

گنجاندن یک ناچ در مدل های جدید مک بوک پرو توسط اپل ، اقدامی غافلگیر کننده بود. این اقدام یکی از معدود شایعات لحظه آخری بود که پیش از رویداد Unleashed اپل منتشر شد. همانطور که انتظار می رفت ، برخی از کاربران شبکه های اجتماعی از طراحی جدید اپل مبنی بر افزودن ناچ به صفحه نمایش انتقاد کردند. Shruti Haldea مدیر خط تولید مک و یکی از مجریان رویداد هفته گذشته اپل ، طی مصاحبه ای در پادکست Same Brain در مورد این تصمیم توضیح داده است.

او گفته : اضافه شدن ناچ ، یک راه حل هوشمندانه برای مک است. با خارج کردن نوار منوی macOS از سر راه ، کاربران فضای بیشتری برای محتوای خود خواهند داشت. کاری که ما انجام داده ایم این است که در واقع صفحه نمایش را بلندتر کرده ایم. مانند یک نوت بوک 16 اینچی ، شما هنوز یک منطقه فعال 16.0 در قطر آن پنجره 16:10 اینچی دارید. ما فقط صفحه نمایش را از آنجا بزرگ کرده و نوار منو را در آنجا قرار داده ایم. ما فقط آن را به گونه ای جابجا و از سر راه خارج کردیم. بنابراین این یک راه واقعاً هوشمندانه است تا فضای بیشتری برای محتوای خود داشته باشید. هنگامی که در حالت تمام صفحه هستید ، پنجره 16:10 را دارید و به نظر عالی می رسد.

در مقایسه با نسخه های قبلی طراحی مک بوک پرو ، مدلهای جدید 14 و 16 اینچی دارای حاشیه های کوچکتر هستند. اپل می گوید حاشیه ها 24 درصد نازک تر از نسل قبلی در سمت چپ و راست صفحه نمایش هستند. همچنین اندازه آنها تنها 3.5 میلی متر است. در قسمت بالا به لطف ناچ ، قاب 60 درصد نازک تر است و اندازه آن 3.5 میلی متر است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*