دسته جدید PS5 ساخته شده توسط SCUF Gaming عرضه می شود


Matin 3 آبان 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

دسته دوال سنس (DualSense) PS5 به عقیده بسیاری یکی از بهترین دسته های بازی حال حاضر میباشد. حال قرار است کمپانی معروف SCUF این دسته PS5 را از قبل هم بهتر کند.

کمپانی SCUF Gaming یا همان SCUF که در زمینه تولید دسته یا کنترلرهای پیشرفته و حرفه‌ای تخصص دارد. به تازگی اعلام کرد که در فصل تعطیلات پیش روی میلادی قرار است دسته های مخصوص خود را برای کنسول PS5 عرضه کند.

این کمپانی در توییتی از حمایت های هواداران خود تشکر کرد و به چالش هایی که باعث شد عرضه این محصول در تابستان امسال ممکن نشود اشاره کرد؛ و در‌‌ نهایت خاطر نشان کرد که در نیمه نوامبر امسال باید منتظر عرضه این محصول جدید باشیم.

البته هنوز اطلاعات دقیقی از این کنترلر پیشترفته در دسترس نیست.

نظر شما چیست؟

به نظر میرسد سونی کم کم در حال غلبه به مشکل تولید و تامین پلی استیشن 5 است. با معرفی رنگ‌های جدید دوال سنس احتمالا به زودی شاهد معرفی رنگ‌های جدید برای خود کنسول و احتمالا باندل‌های خاص آن باشیم. شرایط کرونا مشکلات زیادی برای سونی در تولید و تامین تقاضای بازار برای پلی استیشن 5 رقم زد.

کنترلری زیبا که رنگ غالب آن سفید بود و بخش‌هایی از آن سیاه بودند. با این که شکل و رنگ دوال سنس بسیار زیبا بود، عده زیادی خواهان رنگ مشکی نیز برای آن بودند.

و دو رنگ جدید از دوال سنس بسیار محبوب، قراربود عرضه شوند. یکی از رنگ‌ها Cosmic Red (قرمز کیهانی) و دیگری نیز Midnight Black (سیاه نیمه شب) نام دارد. هر دو بسیار زیبا و چشم نواز هستند و قطعا خریداران زیادی خواهند داشت.

اما با توجه با سابقه درخشان این کمپانی باید منتظر محصولی با کیفیت و با ویژگی های منحصر به فرد مثل دکمه های پشتی قابل تنظیم، آنالوگ های بهتر، دکمه های قابل تعویض و… باشیم.

 چه ویژگی هایی میتواند تجربه بازی کردن شما را بهتر کند که ارزش خرید این کنترلر جدید را داشته باشد؟ با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*