به روزرسانی HomePod 15.1 منتشر شد


امید دلیری 4 آبان 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

به روزرسانی HomePod 15.1 منتشر شد. غول فناوری به روزرسانی جدیدی برای HomePod mini و HomePod منتشر کرده است. این به روزرسانی پشتیبانی از Lossless Audio را به همراه ویژگی Dolby Atmos به بلندگوهای هوشمند این شرکت اضافه کرده است. جدیدترین اخبار اپل را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سیستم عامل جدید بلندگوهای اپل

چندی پیش اپل ویژگی Lossless Audio را به همراه ویژگی Dolby Atmos و Spatial Audio معرفی کرد. غول فناوری در زمان راه‌ اندازی این ویژگی ها اعلام کرد که HomePod mini و HomePod در آینده از این ویژگی ها پشتیبانی خواهند کرد. اکنون با انتشار به روزرسانی HomePod 15.1 ، بلندگو های اپل از این ویژگی ها برخوردار شده اند. البته این ویژگی ها در نسخه ی آزمایشی این سیستم عامل که در ماه سپتامبر منتشر شده بود ، در نظر گرفته شده بودند. اما اپل قبل از انتشار رسمی آن ، پشتیبانی از این ویژگی ها را حذف کرد.

ویژگی Lossless Audio صدایی بدون افت و پخش موزیک های با کیفیت بالا از Apple Music را که با نرخ بیت بالاتر از نسخه‌های معمولی ارائه می دهد. این امر بیش از حد معمول برای یک جریان صوتی داده مصرف می‌کند. این امر می‌تواند بر میزان مجاز انتقال داده در اینترنت خانگی تأثیر بگذارد. Dolby Atmos و Spatial Audio جلوه‌ای سه بعدی برای پخش موسیقی ارائه می‌کنند. همچنین کانال‌ها را تقسیم می‌کنند تا موسیقی بتواند به طور مؤثر کاربر را احاطه کند. در واقع صداهایی از جهات مختلف منتشر می کند. اکنون با انتشار به‌ روزرسانی HomePod 15.1 ، بلندگوهای اپل از این ویژگی ها پشتیبانی می کنند.

این احتمال وجود دارد که این به‌روزرسانی از رنگ های جدید HomePod mini نیز پشتیبانی کند. رنگ های جدید این بلندگو در ماه نوامبر عرضه می‌شوند. کاربران HomePod و HomePod mini می‌توانند با باز کردن اپلیکیشن Home، انتخاب HomePod و اسکرول کردن به پایین ، به‌ روزرسانی HomePod 15.1 را مشاهده و دریافت و به صورت دستی نصب کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*